anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Card pentru receiver satelit

Constantin80
Începător

Buna

Am cumpărat acum câțiva ani un receiver de la Telekom.L-am folosit o perioadă în Spania  și după nu l-am mai folosit .Acum ,dupa mai mult timp m-am mutat din Spania în Danemarca și am dorit să pun în funcțiune receveirul cu cardul respectiv dar nu îmi mai apare nimic,nu funcționează .Am orientat antena cu ajutorul unui aparat special pentru satelitul respectiv dar tot nu vad nimic.Puteti să îmi spuneți cum as putea proceda pentru a rezolva aceasta problema.Specific că ,cardul respectiv era atașat la abonamentul părinților mei din tara.Acum părinții mei au venit din tara la noi și au adus un card din receiverul lor din țară dar vad că tot nu funcționează nici acel card care în tara funcționa.Receiverul se alimentează ,nu vad sa aibe o problema.

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Poti incerca sa contactezi departamentul de relatii clienti la nr +40 374 300 300. Daca nu e vreo restrictie, asa cum a mers din Spania, ar trebui sa mearga si din Danemarca. Dar nu am incercat niciodata. Asa ca cel mai bine suna si vezi care ar putea sa fie problema. Poate problema nu e cu echipamentul, ci pe cont.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu l-ai mai folosit, știu că așa se întâmplă, adică nu mai funcționează!

Deci trebuie să-i contactezi și să ceri ajutorul cu vreo resetare din sistem!

Poți s-o faci la numărul 0374300300, apoi 1-2-2, pentru asistență , valabil din roaming.

Mai sunt persoane care au scris pe aici că numai așa rezolvă, după perioade mai lungi de pauză.

Ai detalii aici despre cum poți să-i contactezi:

https://comunitate.orange.ro/t5/informa%C8%9Bii-generale-achizi%C8%9Bie/cum-pot-contacta-serviciul-c...
 

Ai detalii despre ceea ce-ți spun aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/tv/blocare-card-orange-tv-satelit/m-p/68803

Succes! Sărbători fericite!

DanielaH
Moderator

@Constantin80, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?