anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cand se face unificarea Global cu Global Easy ?

Marcos
Începător
Eu am trecut de la Vodafone la Orange cu toate pachetele dar nu am fost informat că la Tv pachetele de canale sunt diferite. Eu am ales Orange Tv tocmai pentru a beneficia de o calitate în plus față de Vodafone Tv (fostul UPC). Și surpriză !!! Canalele/programele Tv sunt mai puține decât ce am avut. Lipsesc așa cum se știa dar nui mi s-a spus canale/programe cum ar fi Discovery sau Eurosport. Este chiar așa de greu în ziua de azi să fi corect ? Se pare că da. Tot așteptăm unificarea aceea mult promisă.
5 Răspunsuri 5

delfinas
Campion
Marcos, bun venit in Comunitate!!! Tu ai Global simplu? Aveai abonamentul TV prin intermediul retelei Telekom sau direct de la reteaua proprie Orange?

Marcos
Începător
Se pare că sunt pe rețeaua veche Telekom. Problema este că nu mi s-a comunicat că sunt pachete de televiziune diferite în funcție de infrastructura Dvs. Acum este cam târziu și aștept ca să se unifice cele două pachete Global cu Global Easy. Pe când aceasta ?????? De fapt asta este întrebarea simplă. nu puteți comunica un termen, o dată ??? Sau nu aveți de gând să faceți acest lucru și atunci vă rog să comunicați acest lucru.

delfinas
Campion
Eu sunt client Orange, ca majoritatea colegilor de Comunitate, dar sunt si angajati Orange care raspund atunci cand situatia poate fi lamurita doar de cineva din companie.

Pololica
Maestru
Era bine sa fi intrebat inainte. Acum doi ani (si aproape jumatate) mi se facuse o oferta pentru serviciile fixe (la adresa unde sta tata) si am intrebat in mod express de canalele Discovery (Discovery si Eurosport) si mi-au zis ca, avand infrastructura Telekom (la care erau chiriasi atunci), nu pot oferi, inca, acele canale. Eram pe punctul de a semna contractul si asta a fost singurul lucru pentru care am refuzat (plus ca inca nu incepuse pandemia si urma Olimpiada de la Tokio, tata fiind un amator al olimpiadelor, atat de vara, cat si de iarna). Acelasi lucru cred ca e si la tine: folosesti infrastructura Telekom si nu pot emite, inca, acele canale. Era bine sa fi intrebat de siguranta. La Digi, desi Discovery, TLC si Eurosport sunt, canalele secundare nu sunt (Animal Planet, ID, etc). Ce ar trebui sa-i intreb? De ce refuza, de mai bine de 4 ani (de cand le sunt client), sa semneze si pentru celelalte? La ce raspuns mi-au oferit (din ala, de corporatie, la care, daca nu stii sa citesti printre randuri, chiar ii crezi?), mai ca as fi semnat cu oricine, doar sa nu-i mai vad ca nu-i intereseaza. Unificarea o sa vina. Doar ca sunt contracte care necesita numiti timpi (ca un exemplu: Trustul Antena Group tarifa, in urma cu cativa ani, doar Antena 1, restul fiind gratuite, DAR nu puteai retransmite Antena 3 sau Antena Stars fara sa faci contract pentru Antena 1, pentru care se platea). Ceva similar cred ca e si la Warner (parca ei au preluat Discovery): au contract pe infrastructura veche care urmeaza sa expire (regula stiu ca se semneaza pe 5 ani) si termenul ar trebui sa se incheie in perioada urmatoare (la fel si cu contractul cu Orange) si se negociaza (intre Warner si Orange Romania (posibil si intre Warner si Orange Comunications, noua entitate care a preluat Telekom). LE: pe site-ul Orange am vazut ca se ofera doar DTH (satelit) si internet prin SIM. Ma gandesc ca se vor face modificari dupa ce isi fac reglajele de dupa achizitie si recontractarea posturilor.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Eu am și Global (pe fosta rețea Telekom), dar și Global Easy (pe rețeaua proprie), în două locații și pot spune că cea de-a doua este mult mai completă. De unificarea grilelor se întreabă încă de la achiziție, dar nimeni nu spune nimic concret, pentru că sunt chestii care durează, drepturi de autor, acționariate diferite și multe alte lucruri pe care noi nu le știm sau bănuim. Cred că interesul lor este să facă repede această unificare, dar încă nu reușesc, pentru că în România toate durează foarte mult. Am întrebat și eu și se pare că au în plan acest lucru, dar încă nu pot să facă modificările dorite. Nici eu nu sunt angajat, ci doar un simplu client, dar care dețin de mulți ani servicii de toate felurile și îmi pun întrebări ca și tine! Mai sunt întrebări legate de subiect: https://comunitate.orange.ro/questions/2949916-receptioneaza-eurosport-platforma-orange-preluarea-telekom sau: https://comunitate.orange.ro/questions/2918323-discovery-grila-programe-tv Baftă!