TV
Află tot ce ai nevoie să știi despre televiziunea prin cablu, TV prin satelit și Orange TV Go
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot folosi Orange TV Go pe toate dispozitivele?

  Salut tututor! Am mai discutat aici despre Orange TV Go, dar vrem să venim cu câteva mențiuni despre folosirea acestui serviciu și asocierea lui în contul My Orange. Serviciul poate fi folosit pe maximum 3 dispozitive (smartphone, tabletă sau lapto...

MihaelaC de către Community Manager
  • 11311 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! SIM receptor satelit in modul CI+

Daca am primit un receptor tv satelit cu cardul aferent, iar intre timp am achizitionat un tv cu receptor digital pentru satelit inclus, pot folosi acel SIM intr-un modul CI+ (pe care, sa zicem, l-as procura aparte) sau trebuie sa schimb si acel SIM?...

SilviuS72 de către Junior entuziast
  • 828 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Problema Smart TV LG

Salut. Am si eu urmatoarea problema cu un smart tv LG din 2019. Am instalat cablul, am introdus cardul si am scanat programele. Totul functioneaza cum trebuie doar ca de fiecare data cand deschid tv-ul, imi apare pe ecran o alerta care zice "Do you w...

Ionut_42 de către Junior
  • 12554 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 5 aprecieri

[Rezolvat] Activarea HBO GO indisponibila

Am activat în weekend, sunând la 300, opțiunea MaxPak HD. De atunci și până astăzi mă tot chinui să îmi creez un cont, dar îmi este imposibil, pentru că urmând instrucțiunile, rămân blocat la poza de mai jos. Practic, se vede o opțiune atașată pachet...

Haedine de către Explorator
  • 4239 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Orange Sport 1 și 2 pentru abonatii yoxo

Sunt abonat yoxo si as dori sa am acces din Orange tv go la Orange sport 1 și 2 (la canalele 3 și 4 am acces). Ce extra optiune trebuie sa activez și cât costa?

claudiupop de către Junior
  • 1630 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri

[Rezolvat] Niciun semnal la TV!

Buna ziua, Dintr-o data s-a oprit emisia la TV si apare ”Niciun semnal Momentan se cauta semnal, sau nu s-a gasit niciun semnal. Verificati daca a fost conectat corespunzator cablul antenei”. Cablul este conectat corespunzator. Ce sa mai fac?

mimi_iosif de către Începător
  • 1075 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Nu pot folosi optiunea Orange World TvGo Pinata Party

Salut, cand am jucat pinata party am strans punctele necesare alegerii optiunii World TvGo, insa nu le-am putut folosi deoarece aplicatia TvGo instalata doar pe TV nu mi-a permis nici atunci si nici acum sa o folosesc. Apare ca avand prea multe devic...

de către Neaplicabil
  • 728 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Am dezactivat Netflix dar tot apare activ

Bună ziua! Aveam opțiune Netflix dezactivata. M-am trezit cu ea activata și cu costul suplimentar aferent. Am încercat sa o dezactivez dar de fiecare data îmi apare ca este activa. Ce pot face în acest sens? Vă mulțumesc!

Tr85h de către Începător
  • 856 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nu functioneaza TV

Buna vreau sa trimiteti pe cineva sa verifice cablul TV va rog frumos