TV
Află tot ce ai nevoie să știi despre televiziunea prin cablu, TV prin satelit și Orange TV Go
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot folosi Orange TV Go pe toate dispozitivele?

  Salut tututor! Am mai discutat aici despre Orange TV Go, dar vrem să venim cu câteva mențiuni despre folosirea acestui serviciu și asocierea lui în contul My Orange. Serviciul poate fi folosit pe maximum 3 dispozitive (smartphone, tabletă sau lapto...

MihaelaC de către Community Manager
  • 11232 Vizualizări
  • 16 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! Orange TV Go se intrerupe frecvent seara

Buna,Am un TV Smart Toshiba pe care am instalat applicatia Orange TV Go. Ziua functioneaza foarte bine, insa seara dupa ora 19 incepe sa se vada prost (calitate foarte slaba), iar dupa 19:30 se intrerupe frecvent (apare un cerc care se invarte de cat...

Romeo3210 de către Junior entuziast
  • 10419 Vizualizări
  • 37 răspunsuri
  • 14 aprecieri

Soluționat! Pinata Party: nu pot folosi premiul Orange Tv Go Premium

Am castigat cu Pinata Party 30 de zile in Orange Tv Go Premium, dar nu pot sa aleg din lista nr. meu de telefon Prepay. Am sunat la 300 mi-a spus sa contactez Orange din aplicatie. Am scris, am trimis sceeen shot dar nu am primit raspuns nici dupa 48...

AKS de către Junior
  • 1949 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Reclamatie Serviciul Clienti - TV nefunctional

Buna ziua, unul dintre aparatele tv in propietate personala nu functioneaza, am sunat la telefon relatii clienti si nu am primit o solutie. Mi se spune ca nu se repara si ca nici nu mai pot sa iau alt receiver chiar daca il cumpar… ba chiar agentul s...

Bubuu de către Începător
  • 1245 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Nu pot receptiona National Gheographic

Buna ziua,mai este cineva in situația mea? am abonament cu fibra 1000 și tv premium,in grila de canale orange este și National Gheographic ,nu-l pot recepționa in niciun fel,cei de la orange au spus ca nu am fibra “orange home” , nu știu ce a vrut a...

Jam1994 de către Junior
  • 2278 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Soluționat! dezabonare TV

buna seara. la ce nr de telefon pot lua legatura cu un operator pentru incheierea contractului la TV si dezabonarea de la optiunile TV.multumesc

mistretu de către Junior
  • 1448 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Posibil probleme CI+

Salutari. Dupa ultimele actualizari primite de CI+ acum nu mai pot selecta, modul de "Diagnosticare, Testare Semnal si Moduri parentale". Ultima convorbire la telefon avuta cu un tehnician Orange, a fost sa resetez din fabrica ambele televizoare. Des...

Claudiu2 de către Junior
  • 2370 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 3 aprecieri