TV
Află tot ce ai nevoie să știi despre televiziunea prin cablu, TV prin satelit și Orange TV Go
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot folosi Orange TV Go pe toate dispozitivele?

  Salut tututor! Am mai discutat aici despre Orange TV Go, dar vrem să venim cu câteva mențiuni despre folosirea acestui serviciu și asocierea lui în contul My Orange. Serviciul poate fi folosit pe maximum 3 dispozitive (smartphone, tabletă sau lapto...

MihaelaC de către Community Manager
  • 9582 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Opriuni profil Orange Romania Cable

Buna ziua,  cum fac sa elimin din lista de canale tv profilul Orange Romania Cable?De fiecare data cand pornesc tv imi intra acest profil si imi reseteaza ordinea din lista canalelor tv.

Mariis de către Începător
  • 79 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Programe HD se vad "patratele"

De ceva vreme (nu am avut răbdare sa scriu) toate programele HD functuoneaza foarte rău. Imaginea rămâne agata și în loc de forme clar definite se vad patratele. Am schimbat mufe cabluri, situatia persista. Menționez  ca accesul la programele HD se f...

Screenshot_20240311_014201_Gallery.jpg Screenshot_20240311_014415_Gallery.jpg
78ATI de către Începător
  • 180 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Nu se transmite Formula 1 la TV

Bună ziua,Din programele  incluse în grila referitoare la sport, nu se transmite Formula 1. De ce?

DanielaB de către Începător
  • 3791 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 8 aprecieri

uita-te la televizor online

Bună dimineața tuturor....Voiam să vă întreb cum să vizionați canalele abonamentului meu TV prin satelit pe un smartphone

Ana19881 de către Începător
  • 143 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

[Rezolvat] TV se vede pixelat

Mai are cine probleme cu imaginea la TV? Uneori se vede pixelat.

emmil99 de către Junior
  • 2636 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Nu pot ieși din meniul setari

 nu știu ce să fac  am incercat toate metodele . 

17087760919597871536166273710869.jpg
Izv2 de către Începător
  • 187 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Suspendare servicii abonament TV

Bună ziua, Ieri seară, 20.02. a.c., s-a ars decoderul, aparat închiriat prin contractul cu societatea dvs. Specific faptul că locuiesc în străinătate, unde nu am posibilitatea să schimb decoderul defect cu unul nou. Întrebarea mea este dacă poate fi ...

Sofita de către Junior
  • 340 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 6 aprecieri