anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

,,Acces conditional Viaccess" pe CI+ TV Satelit

atlantistm
Junior entuziast

Salut,

Dupa schimbare pe noul satelit am probleme cu receptia mai multor programe pe 3 tv-uri ( 2x LG Oled 2021-2022 si Sony cu Android). De exemplu pe Nat Geo HD nu am sunet ci doar imagine, iar Nat Geo Wild nici imagine si nici sunet. In toate cazurile apare bara cu mesajul ,,Acces conditional Viaccess" urmat de Program codificat.

Daca sun la 300 iar incepe cu scoateti cardul -> bagati cardul, dati reset etc.

Eu personal cred ca problema este din CI+ care ar trebui actualizate pentru noul satelit...exact cum sa facut si cu receptoarele.

Ma poate ajuta careva cu un nr direct de la tehnic sau o adresa de mail de la Orange tehnic ?...sigur sunt mai multi cu aceasta problema.

Multumesc

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, la Tehnic nu poți avea acces direct, dar poți suna la asistență și te pun ei în legătură cu cei de la Tehnic. Trebuie să suni la 300/0374300300, apoi să formezi 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP. Acolo le explici detaliat problema și sper să rezolvi.

Dacă nu, le scrii din secțiunea Contact, mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@atlantistm, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Da, am luat legatura, au venit si la domiciliu dar nu au rezolvat nimic. Eu am zis de la bun inceput ca problema asta tine strict de decodarea CI+cam.

In acest moment am aceeasi problema, drept urmare am inceput cautarea altui furnizor de servicii TV.

Multumesc

nigel
Explorator

Situatia e la toti cei care au CAM module, asa ca nu esti singurul. 

atlantistm
Junior entuziast

Revin din nou cu aceasta problema a celor care au CI+ pentru antena satelit.

Chiar nu intereseaza pe nimeni ?? E asa de greu din punct de vedere tehnic sa se actualizeze aceste CI+ cam-uri ?

Sunt curios cum sa inchis reclamatia mea la 300 cand tehnicienii pleaca de la mine cu problema nerezolvata

Eduard21226
Începător

Problema este cunoscuta de catre cei de la tehnic, dar nu fac nimic. Eu am rezolvat altfel: m-am mutat la Digi cablu.

atlantistm
Junior entuziast

Dupa modificarile din grila de satelit a mai ramas doar problema cu ,,Acces conditional Viaccess"  doar pe Nat Geo Wild.

Am 4 carduri CI+, doar primul functioneaza,  la restul apare mesajul ”nu ai acces la program”.
Am sunat de multe ori la orange, au resetat ceva si acelasi mesaj apare.
In schimb, orange nu uita sa imi factureze 4 carduri, desi de mai bine de 1 an de zile eu pot accesa programele pe 1 tv.
Nu sunt in Romania, singura solutie este efectiv sa renunt la orange, nu mai am niciun motiv sa donez bani pentru un serviciu care nu functioneaza.
Cei de la tehnic am impresia ca sunt luati de pe bancile scolii, habar nu au cum sa rezolve, doar iti spun sa ai rabdare,,, CATA rabadare? 1 an de zile platit abonament degeaba, cat sa mai astepti????