anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Închirieri filme

Antonescu
Explorator entuziast

Bună ziua! Ajutați-mă va rog cu o problema! Am aplicația TV Go și doresc sa închiriez filme, dar mi se cere un cod din 4 cifre? Care e codul? Sau cum generez un cod? Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Codul este 0000. Dar se pare ca serviciul asta nu a mai fost actualizat de mult. Saaau este o problema pe contul tau, sau in aplicatia de telefon.

Vad ca in cazul tau se primeste un: "User is Blacklisted. Reason: MSISDN." Ai totul activat pe cont? Ai credit suficient pentru plata? Esti abonat? Daca da, esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)?

Ca idee, am incercat si eu mai devreme, e adevarat, am incercat de pe PC, dar a mers totul ok. Si da, codul este 0000.

arsradu_0-1706973838307.png

Incearca si cu accesare de pe web pe link-ul de mai jos:

https://tvgo.orange.ro/asset/u0AgDyUXjKAAN2Nfsbgzd5srLJgUbYLz8N5lPkuL

Eventual, daca totul merge ok, poti reveni ulterior pe telefon.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Cred ca te referi la optiunea Movie Go. Arunca o privire aici pentru mai multe detalii.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

@arsradu  a scris:

Salut,

Cred ca te referi la optiunea Movie Go. Arunca o privire aici pentru mai multe detalii.


Da, la asta ma refer. Am citit ce ai trimis, dar nu regăsesc cum as putea. Codul e problema! 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ce cod ti se cere mai exact? Poti sa pui o captura de ecran sau ceva?

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Screenshot_20240203_170841_ro.orange.tvlive.jpg

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Incearca 0000.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Cu 0000 îmi da asta! 

Screenshot_20240203_171806_ro.orange.tvlive.jpg

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Codul este 0000. Dar se pare ca serviciul asta nu a mai fost actualizat de mult. Saaau este o problema pe contul tau, sau in aplicatia de telefon.

Vad ca in cazul tau se primeste un: "User is Blacklisted. Reason: MSISDN." Ai totul activat pe cont? Ai credit suficient pentru plata? Esti abonat? Daca da, esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)?

Ca idee, am incercat si eu mai devreme, e adevarat, am incercat de pe PC, dar a mers totul ok. Si da, codul este 0000.

arsradu_0-1706973838307.png

Incearca si cu accesare de pe web pe link-ul de mai jos:

https://tvgo.orange.ro/asset/u0AgDyUXjKAAN2Nfsbgzd5srLJgUbYLz8N5lPkuL

Eventual, daca totul merge ok, poti reveni ulterior pe telefon.

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Acum merge! Am urmat pașii! Mulțumesc mult! 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ma bucur mult! 🙂

Ai intrat intai de pe PC, ai facut plata de acolo, si apoi intrat de pe telefon? Sau ai ramas pe PC?

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Buna ziua. Revin din nou. Din păcate problema nu a fost rezolvata. Nu am reușit sa închiriez film. A mers procesul pana la închiriere! Am vb pe chat cu un consultant Orange, acesta m-a pasat la 300. De la 300 nu ma ajuta! Nu este ok! Plătești un serviciu și nu te poți bucura de el! Ajutați-mă va rog! Mulțumesc 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Nu prea inteleg. Nu ziceai ca a mers? In ce stadiu mai este situatia?

Din cate stiu, acel film e inchiriat doar pe o zi. Deja au trecut cateva de la ultima postare. Ce anume nu a mers?

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Da, am zis ca a mers...am zis-o pt ca îmi apărea diferit meniul dupa ce am urmat pașii. Dar nu a mers. Am vb din nou la 300 și au făcut ceva resetari pe cont, iar acum funcționează! 100%. Am și primit mesaj ca plata de 0.5 euro a fost efectuata cu succes! Codul 0000.

Mulțumesc mult! 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Bun, deci dupa cum zicea si eroarea: "User is Blacklisted. Reason: MSISDN". 🙂 Ma bucur ca s-a rezolvat (pe bune, de data asta). :))

Enjoy!

Client Orange

Antonescu
Explorator entuziast

Am fost blocat? 🤷‍♂️