anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ST - Episodul 7 - Cum adaug un număr de telefon sau alt serviciu în My Orange dacă sunt client ORO?

NickyS
Community Manager
Community Manager

Salutare, 

În acest episod vom afla cum poți să adaugi un număr de telefon sau alt serviciu în My Orange dacă eşti client Orange România.


Vrei să urmezi cât mai ușor pașii?

1. Intră în aplicația My Orange
Dacă ai și un cont My Orange Fix (pentru serviciile preluate de internet, TV si telefonie), asigură-te că acum ești logat în contul My Orange
2. Accesează secțiunea Altele din meniul principal și apoi Alege serviciu
3. Apasă iconița cu telefon și semnul + în colțul din dreapta sus
4. Introdu numărul de telefon pe care dorești să îl administrezi din contul tău
5. Apoi apasă butonul Validează și introdu codul de verificare primit prin SMS
6. Pentru adăugarea unui pachet de internet/TV, selectează tabul Internet sau TV
7. După introducerea codului de abonat, va fi necesar să adaugi parola ta Orange

Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre:
• din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică
• ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică

Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:
• fie din My Orange , secțiunea setări cont - parola Orange
• prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)
• fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi
• sau în magazinele Orange

Vrei să accesezi și alte informații interesante? Te așteptăm în noua secțiune dedicată Tutorialelor.

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Foarte utile și importante toate informațiile pentru doritori. Mulțumim!