la 29-03-2023 11:56 AM - editat ultima oară la 29-03-2023 12:01 PM de DanielaH
Salut,
După actualizarea la 16.4 (iphone 24), am întâmpinat următoarea problema legată de semnal (rețeaua de telefonie mobila).
Nu mai ma pot conecta la rețea, telefonul este actualizat la zi, am esim, am încercat sa bag și cartela dar fără nici un rezultat. Cum pot remedia acesta problema?
04-04-2023 11:08 PM - editat 04-04-2023 11:09 PM
Da mulțumesc mult pt ajutor,dacă era ceva rezolvabil sigur cu ajutorul vostru nu mai aveam probleme dar na,asa a fost sa fie,orange oricum e companie serioasa și nu ma așteptăm sa rezolv asa repede,sunt abonat de 16 ani și e prima oară când am problema cu un dispozitiv…
app de dispozitiv acum la general-informații-model imi începe seria cu N adică produs schimbat total parca asa se numește,la cel cumpărat nou apărea seria cu M- produs nou (știu ca asa îți dai seama la iPhone…
la 04-04-2023 11:18 PM
la 05-04-2023 06:56 AM
Telefonul asta e tot unul nou?numai ca asa se trece la serie sa se vadă ca a fost schimbat pe garantie nu?
29-03-2023 01:57 PM - editat 29-03-2023 01:58 PM
Verifica in Settings > Mobile Data daca ai optiuni pentru Orange Romania.
De asemenea, in Settings > General > About (scroll pana jos). Ar trebui sa-ti apara eSIM sau ceva. La mine apare Physical SIM (pentru ca asta am). In sectiunea respectiva ai date despre retea (daca e totul detectat corect).
la 30-03-2023 11:25 PM
Tot ma gândesc de unde eroarea asta la soft și la iPhone,nu am avut niciodată problema de la iphone 4 la iphone 14,mereu orice dintre iphone au fost nu am avut probleme cu actualizările…
la 29-03-2023 02:36 PM
DA, WI-FI nu are de ce să fie afectat, doar pe date mobile este problema. Până să-mi dau seama de problemă a trebuit să recurg la hotspot, că nu eram acasă.
la 29-03-2023 03:55 PM
@Dany320 inca ai probleme sau ai rezolvat?
la 29-03-2023 08:15 PM
încă am problema,dc?
la 30-03-2023 11:41 AM
Încearcă si pașii recomandați de Apple de aici: https://support.apple.com/ro-ro/HT201415
Sa ne spui daca a funcționat ceva.
la 31-03-2023 07:58 AM
ll duc la garantie azi,dacă merge sa ii facă soft sau un update,a zis ca îl face pe loc,dacă e problema mai gravă a zis ca îl schimba…depinde de a suferit in timpul instalați ios 16.4
31-03-2023 08:12 AM - editat 31-03-2023 08:12 AM
Problema de activare e legata de cea de retea. Si daca iTunes nu-ti mai detectează telefonul, singura solutie ramane sa-i dai restore din DFU mode.
Dar vezi ce zic si cei de la service.
la 31-03-2023 09:52 AM
Am fost la garantie azi,e problema cu placa de baza nu mai functioneza din cauza la actualizare,se trimite in Cehia pt remediere sau sa le spuna sa îmi dea altul nou
la 31-03-2023 08:55 AM
In regulă, sa ne ti la curent cu ce au găsit si să ceri detalii despre ce s-a întâmplat cu el.
la 31-03-2023 09:52 AM
Am fost la garantie azi,e problema cu placa de baza nu mai functioneza din cauza la actualizare,se trimite in Cehia pt remediere sau sa le spuna sa îmi dea altul
la 31-03-2023 10:00 AM
Ar fi prima data (cel putin la un iPhone) cand o actualizare de soft strica o componenta hardware. Dar...banuiesc ca e posibil. Cu toate astea, de ce doar al tau? De ce doar pe iPhone 14? De ce doar pe acel iPhone 14?
Ma rog, din punctul meu de vedere, se poate testa foarte usor daca problema a fost sau nu de soft cu un downgrade la 16.3.1.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor