anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retur telefon achiționat din shop

Gabita2009
Junior
Am achiziționat prin portare un telefon Samsung S21 care are mai multe probleme, nu se incarca, rămâne blocat în timpul convorbirii, se întrerupe și am solicitat în termen legal prin nenumărate apeluri înlocuirea produsului, lucru care nu s-a intamplat. Nu inteleg de ce? Am dreptul sa fac returnarea produsului în termen legal și nu mi s-a acceptat acest lucru. As dori un răspuns? În setările telefonului dacă te uiți la baterie iti arata ca se incarca în 17 ore, vă întreb eu dragilor este normal ca un telefon nou sa aibă bateria deja distrusa sa te tina 5 ore de la încărcare?
13 Răspunsuri 13

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Găbiță2009!!! Cu ce încarci telefonul? Din câte știu, S21 nu vine la pachet cu încărcător.

arsradu
#StarMember
Cu semnalul stai destul de foarte rau, GPS-ul e activ, WhatsApp ruleaza in background. Nu stiu cat e luminozitatea la ecran, dar daca e peste medie, si aia o sa manance o gramada de baterie. Daca in timp ce incarci telefonul (si da, ar fi interesant de stiut cu ce il incarci, pentru ca si asta afecteaza foarte mult viteza de incarcare), il si folosesti destul de intens, nu e de mirare ca nu te tine bateria, si ca se incarca atat de greu. Practic se descarca mai repede decat se incarca. Recomandarea mea ar fi sa-l incarci pe inchis, sau, macar in Mod Avion, cu WiFi-ul oprit. Sa le luam pe rand: 1. de incarcat eu inteleg ca se incarca. Incet...probabil din cauza incarcatorului, dar se incarca. 2. problemele de intrerupere in convorbiri sunt cauzate cel mai probabil de semnalul slab din zona ta. Daca telefonul suporta VoWIFI (Apel WiFi), ar fi indicat sa-l activezi, si sa stai pe WiFi, pentru o calitate mai buna a convorbirilor.
Client Orange

Gabita2009
Junior
Cu un încărcător cumpărat din magazin orange, cu alt încărcător al unui S 20 FE, cu un alt încărcător al unui Note 20. CREDEȚI CA AS AVEA NEVOIE DE ALTCEVA? Credeți că există încărcătoare bune decât am? Dacă nici pe strada nu am semnal înseamnă că... sa știți ca nu e primul telefon nici pe care îl încarc nici pe care îl folosesc

arsradu
#StarMember
Ideea era doar sa-l incarci cu un incarcator original, cu puterea recomandata de producator (25W, pentru Fast Charging, din cate vad eu). Eventual si cu cablu compatibil pentru specificatiile astea. De asemenea, vezi daca se incarca mai repede in Mod Avion, sau inchis. In mod normal, asa ar trebui. De asemenea, daca incarcatorul e compatibil pentru incarcare rapida, mi se pare ca iti si apare pe ecran "fast charging" sau ceva similar. De asemenea, cand incarcatorul sau cablul nu sunt ok, iti apare "charging slowly" sau ceva similar.
Client Orange

Gabita2009
Junior
Credeți ma ca nu e nici primul telefon pe care îl folosesc si nici primul pe care îl încarc. Acest telefon are nu o problema o mare problema, pe care orange nu vrea sa vrea sa o rezolve. La celelalte telefoane apare încărcătoare rapida insa la asta nu.... indiferent câte încărcătoare voi cumpăra...

arsradu
#StarMember
In regula. Tu stii mai bine. :) Poti sa ne spui te rog care a fost motivul pentru care telefonul nu ti-a fost acceptat la retur si de cat timp il ai? Am inteles ca ti-a fost refuzat acest lucru. Eram curios si ce motiv ti s-a oferit pentru asta.
Client Orange

Gabita2009
Junior
Nu se face retur cu inlocuirea produsului, doar sa îl repar, ceea ce mie nu mi se pare ok, tind sa cred ca acest telefon nu este nou, este recondiționat,, insa nu ma voi opri aici, am dreptul returului

arsradu
#StarMember
Termenul legal pentru inlocuirea produsului, din cate stiu eu, e de 14 zile (la unele magazine chiar de 30 zile). Dar oricum, minim 14 zile. Dupa care, poti doar sa-l trimiti in service pentru reparatie. Eu iti recomandasem sa incerci chestiile alea ca sa vezi daca e intr-adevar o problema a telefonului, sa nu-l trimiti degeaba in service, sau daca ti se accepta returul, sa nu aiba si urmatorul telefon aceeasi problema. In continuare cred ca ar fi interesant de vazut daca face sau nu vreo diferenta felul in care il folosesti sau felul in care il incarci. Semnalul cu siguranta iti afecteaza masiv bateria. La fel si GPS-ul, si notificarile constante de pe WhatsApp. Deci, asta o sa-ti afecteze orice telefon. Ideea e daca incarcarea se face mai rapid cu el inchis, sau pe Mod Avion. Macar sa testezi partea asta. Si eventual ziceam sa te uiti de un incarcator de genul astuia: https://altex.ro/incarcator-retea-samsung-ep-ta800nbegeu-1xtype-c-25w-power-delivery-3-0-negru/cpd/AISEPTA800NBEGE/ Acuma, daca zici ca ai incercat deja atatea incarcatoare, cu aceleasi specificatii (25W), si rezultatul a fost dezamagire totala...atunci nu stiu ce sa zic. Poti eventual sa mergi pe varianta de service, poate il pot repara, in caz ca e intr-adevar o problema a telefonului.
Client Orange

Gabita2009
Junior
2 încărcătoare modelul asta sm, , semnalul pe strada acasa daca pana acum nu a fost o problema am avut S 20 pe care l am spart , deci... nu afectează asta ... locația s fost activata din greșeală, nu sta activa.... telefonul îl las noaptea la incarcat inchis și pana dimineața nu se incarca....ziua nici atât ...sa achiziționezi un tel nou și sa ai problemele va astea mi se pare bătaia de joc la orange sa ni accepte returul prin înlocuire...dar merg mai departe ...sesizarea este deschisa înainte de cele 14 zile legale prin care am dreptul

arsradu
#StarMember
Da, asa e. E destul de suparator. Daca nu e incarcatorul de vina, in conditiile astea nu ramane decat varianta telefonului. Sper sa se rezolve pana la urma si sa ti-l inlocuiasca. Nu stiu cum e la Orange, dar la alte magazine, te duci cu produsul in magazin si faci returul acolo. La Orange nu e e la fel? Trebuie sa faci sesizare intai?
Client Orange

mihai_13
Maestru
trebuie sa aveti "nervii tari" sa intelegeti ce scrie initiatorul subiectului :))) - - apropo ce telefoane produc Sony si Samsung si pe mana cui ajung :)(vorba din popor)

delfinas
#StarMember
Eu zic sa mergi totuși într-un service dintr-un Orange Shop ca să vezi ce problemă are și dacă se poate rezolva. Cam după a treia sau a patra reparație se poate asigura înlocuirea telefonului. E un model prea nou ca să fie recondiționat și se specifică acest lucru când e pus la vânzare în magazinul electronic.

RafaHelper
#StarMember
@Gabita2009, mesajul din screenshot iti spune ca o încărcare completă va dura aproximativ 17 ore, in sensul ca tu vei putea utiliza telefonul pentru 17 ore dupa încărcarea completă a bateriei. Samsung se pare ca nu prea vorbește limba română de aceea este mai greu de înțeles mesajul. Pentru restul problemelor ia legătura cu Samsung.