anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Păcăleală?!

user_18666830
Începător

A mai pățit cineva sa comande la Orange un telefon la un preț și să ii ajungă acasă un telefon mai ieftin la preț mai mare?

Eu am comandat (telefonic, am vb cu un operator de la dep. Ofertare) un Xiaomi 12 Pro și am primit un Xiaomi 12 la preț de 12 Pro. Din luna iunie incerc sa rezolv problema și suntem în 15 august). Consider că persoana cu care am vb a vrut clar sa ma păcălească. Am dat mail pe serviciul.clienti@orange.ro - au trecut 30 de zile și nici un răspuns, am vb la 300 aproape în fiecare zi sa urgentez și nu am reușit nimic. E frustrant. Astept până în mai și mă mut la Vodafone.

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare sincer rău pentru situația neplăcută în care te afli, dar, din păcate, au mai fost cazuri. Eu cer întotdeauna un document scris ( anexă la contract) pe email, căruia îmi dau sau nu acceptul. Nu că iau apărarea cuiva ( sunt simplu client), dar unii profită la maxim de unele ambiguități. Și da, este destul de frustrant și neplăcut! Și nu doar la Orange!

Ai scris și din secțiunea Contact ( mai jos, unde apare ,,Trimite-ne un mesaj"?

https://www.orange.ro/contact/

 Trimite-le și explică-le toată tevatura!

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salutare!  Ai returnat telefonul primit? Acesta era primul pas și apoi să refaci comanda. Cei de la 300 ce ți-au comunicat? 

Pololică
#StarMember

Salut!

Reclamatie scrisa ai facut (prin pagina de contact)? Asta as fi facut daca ma taragana cineva (plus ca nu ar fi existat "scuza" ca nu exista reclamatie in sistem).

Doi la mana, vezi ca Vodafone nu e chiar asa breaz. A prelungit sotia joi (pe 11.08) abonamentul ei cu achizitie telefon si a fost sunata luni, pe 14.08, ca este necesar un avans pentru servicii de 400 sau 600 lei (n-am inteles cel mai bine) drept garantie. In aplicatie, unde a facut comanda, nu i-a cerut decat 12E (avans la telefon). Azi verificam daca abonamentul va fi readus la contractul initial (ieri nu ne-a bagat nimeni in seama la Call Center). Si chiar am o problema cu ei (o "tentativa" de instalare de servicii fixe s-a lasat cu o asteptare de aproape 2 ani pentru reprogramare, chiar daca echipa tehnica a fost analfabeta functional si nu a cerut confirmarea adresei, iar dupa "ce nu a raspuns nimeni la usa", "procedura" nu putea fi modificata, desi sunasera cu aproape 3 ore inainte de programare.

Blue12
Senior

Iti dau un sfat: pe viitor, cand ai nevoie de orice de la o companie telecom, fie Orange, Digi sau ce-o mai fii, nu te complica sa vorbesti in call center. Sunt smecheri, pacalesc oamenii, ii mint pe fata, le iau banii, nu fac treaba ca lumea si apoi nu ii mai intereseaza de clienti. Du-te in magazine si rezolva acolo ce ai de rezolvat, daca se intampla ceva si nu merg lucrurile cum trebuie, stii pe cine sa intrebi sau sa reclami.

Chiar daca nu ii va placea comunitatii, nu am cum sa nu spun asta: cei de la ofertare sunt cei mai mari hoti. Din cu cati de la ofertare am avut de-a face, cu o singura femeie m-am putut intelege, si era de la OROC nu de la Orange. Te mint pur si simplu pe fata, iti promit ceva si iti dau altceva, sunt neseriosi si pana nu faci scandal nu rezolvi cu ei. Ca sa nu-ti spun ca daca faci scandal pentru ca alta varianta pur si simplu nu mai ai, te mai si ameninta ca "iti va veni si tie randul". Ar fii trebuit sa le descriu cu nume si prenume, sa vedem atunci cum ar fii fost. Dar....bunul simt, constiinta si simtul crestinesc in primul rand, nu ma lasa sa fac asta.

Am avut cred ca vreo 5 luni de balada cu o portare la Orange, n-au fost in stare sa o rezolve in call center, decat dupa ce i-am facut in fel si chip si pe comunitatea Orange, si la ANCOM si ANPC. M-au lasat si doua zile fara semnal, au vrut sa ma trimita pana in Cluj Napoca la magazin OROC,  cand eu stau in Carei, cautati sa vedeti ce distanta e din Carei pana la Cluj Napoca.... Si cand le ceri socoteala ca pe banii mei, si din cauza incompetentei lor nu imi fac ei mie program sa ma duc pana in Cluj, imi spune duduia ca "dati-mi iban atunci sa va virez eu banii daca chiar costa atat de mult". Poftim politete.

 

Interesant e ca daca m-am dus in Store, m-au putut ajuta in doua zile. N-am facut scandal, n-a fost nevoie de ANPC. 

Acum la 15:00 suna o duduie pe alt nr de telefon din familie, sa ne spuna de portare si cum ca "in magazin nu se poate porta, doar in sistem". Ca eu sunt **beep** lor, de parca n-as stii ca mint si de parca n-as fii portat doua numere in magazin acu' cateva saptamani. Sunt curios ce va zice dumneaei cand ii spun ca tocmai am portat doua numere in Store si ca minte :)))

Si la ANCOM cand i-am reclamat, am sters din capturile de ecran numele agentilor de vanzari, ca sa nu le fac rau. Dar imi va veni si mie randul.