anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Iphone 11 128gb nou defect

Mihaela_39
Junior entuziast
Bună ziua, am achiziționat din magazinul online un iPhone 11 128gb care s-a dovedit defect. Luni pe 14 decembrie l-am primit și atunci am constatat ca are o problema ecranul, problema confirmata și în magazinul fizic Orange Auchan Constanța.Aștept de atunci un curier sa îl ia înapoi, am sunat de câteva ori la colegi, le-am explicat ca este un telefon pe firma si au zis ca vor urgenta procesul însă au trecut 3 zile și nu a venit nici un curier sa îl ridice. Din păcate situația este una delicata întrucât pt achiziționarea acestui telefon am dat pe cel personal BUY back și nu a fost singura problema întâmpinată pana acum pt a achiziționa acest telefon, având exact 10 zile de când tot apar probleme.
Întrebarea mea este cum Soluționează Orange această problemă, respectiv presupun ca îl înlocuiește cu unul nou, același tip, nu? Bineînțeles că rugămintea este să se rezolve această situație înainte de Crăciun. Mulțumesc.
6 Răspunsuri 6

Razvan
#StarMember
Ai sunat consultantul corporate dedicat, doar el te poate ajuta să se rezolve mai repede problema ta. Fiind iPhone, acesta nu se va repara, ci se va înlocui cu un alt terminal bulk.

Tina
Cunoscător certificat
Unde mai exact ai sunat? La firma de curierat sau la Orange? Eu știu ca după ce vorbesti la Orange, curierul ajunge in 1-5 zile.

Mihaela_39
Junior entuziast
@Razvan, am discutat cu 3 operatori call center. @Tina, la Orange am sunat, bineinteles. Mi s-a spus ca dureaza maxim 3 zile dar vor urgenta, au trecut deja 3 zile.

Razvan
#StarMember
Mai ai posibilitatea să faci o comanda online pentru preluarea telefonului din contul tău My Orange. Detalii la https://www.orange.ro/help/orange-expert/servicii-orange/cum-trimit-telefonul-service/1105643

Mihaela_39
Junior entuziast
Revin sa precizez ca astazi am avut o lunga si incredibila convorbire cu cei de la call center in care initial mi s-a precizat ca sesizarea de luni la care am primit si un numar de inregistrare in aceeasi zi (14 decembrie) s-a dat spre procesare abia ieri, pentru ca domnul de la magazinul online a fost foarte ocupat si v-a trimite curierul luni pe 21 decembrie. Dupa multe insistente, explicatii, etc. astazi a venit totusi in sfarsit curierul. Marea dezamagire este faptul ca, daca lasi totul in seama angajatilor Orange, cu mici exceptii bineinteles, procesarea este foarte greoaie si fara a insista constant, totul poate dura mai mult decat este normal. Astept si sper ca totul se va solutiona pana de Craciun, tinand cont ca toate problemele aparute in ultimile 2 saptamani sunt din cauza Orange. Voi reveni cu un update cand se va solutiona totul.

Razvan
#StarMember
Succes și așteptăm feed-back-ul final.