la 01-10-2022 07:53 PM
Comanda data in ziua lansarii precomenzii la orange 09.09 - pana in ziua de azi 01.10 nicio informatie. Suni la ei ca nu pot da informatii. Peste tot a inceput livrarea lor, ba mai mult incepe si alt val de comenzi si vin pe 14.10. Deci o informatie corecta ni se poate furniza si noua?
la 07-11-2022 04:49 PM
Da, stiu. Mi am asumat oricum cand am luat culoarea aia, imi place prea mult. Plus de asta, Pro Max 128Gb Negru erau deja 12 comandate pe lista la Orange Shop ul la care am fost, Deep Purple erau doar 2. Eu sunt al treilea pe lista in acel Orange Shop cu 128Gb Deep Purple... spre sa vina pana la sfarsitul lunii.
la 08-11-2022 03:08 PM
Update: M au sunat acum ca mi a ajuns telefonul. 14 PM 128GB Mov
la 08-11-2022 03:23 PM
In ce oras ai facut comanda?
la 08-11-2022 06:11 PM
Bucuresti
la 08-11-2022 08:31 PM
Eu cu comanda de pe 19.09 si tot nu am primit :((
la 09-11-2022 01:02 AM
Ciudat, eu o aveam de pe 24 sept
la 11-11-2022 11:05 AM
Și eu am dat tot din 24 septembrie și nu am primit
la 11-11-2022 03:37 PM
Da, chiar nu stiu cum se onoreaza precomenzile astea, am un prieten cu precomanda din 17.09, acelasi configuratie la telefon ca si mie, lui nu i a venit, mie da.
la 11-11-2022 03:42 PM
Am intrebat eu si asta au spus: "
Ordinea in care se livreaza precomenzile este in functie de stocul primit de la producator si de ordinea precomenzilor efectuate la nivel national.
De aceea, daca sunt 10 persoane care au efectuat o precomanda pentru acelasi model, precomenzile se vor onora in ordine cronologica." nu stiu despre ce ordine cronologica vorbesc..
la 14-11-2022 08:33 AM
Buna, am dat precomanda in acelasi magazin pe 27, dupa ce au trecut primele 30 de zile si se presupune ca ar fi expirat precomanda am fost in magazin sa intreb daca trebuie prelungita sau ceva de genul si mi s a spus ca nu, ca s ar tine cont de ea si ca este valabila. Intrebarea mea este, ai fost sunata in tot acest timp sa te intrebe daca ramane valabila precomanda? Intreb pentru ca tot astept si as vrea sa fiu sigura ca nu astept degeaba. Multumesc!!
la 14-11-2022 08:57 AM
Eu am primit mesaj de la orange ca a fost prelungita comanda. Deci cred ca se face automat
la 14-11-2022 09:17 AM
Multumesc pt raspuns. Eu am facut precomanda in magazin fizic si nu am primit absolut nimic de atunci. Am ales sa fac aceasta comanda la ei considerand ca sunt seriosi insa m am inselat. Dezamagire totala.
la 14-11-2022 09:27 AM
Nu are nicio vina Orange sau alt operator/ comerciant pentru ca nu sunt stocuri la nivel mondial. Anul asta e o cerere foarte mare pentru modelel "pro" pentru ca sunt singurele cu adevarat "noi" fata de normal si Plus care sunt peste tot in stoc. Din cauza epidemiei de Covid din China fabricile functioneaza sub capacitate, a incercat Apple sa mute o parte din productie in India, dar tot nu face fata cererii.
la 14-11-2022 09:36 AM
Imi pare rau dar sunt de alta parere, daca a aparut aceasta problema trebuia sa se puna stop la precomenzi noi, daca produsul nu este trimis de furnizor. Si in acest moment se iau precomenzi, eu personal am intrebat in magazin.
la 14-11-2022 09:33 AM - editat ultima oară la 14-11-2022 09:35 AM de DanielaH
Buna!
Las si eu acest comentariu aici in ideea ca poate mai sunt persoane care vor sa dea precomenzi si sa stie la ce sa se astepte. Am dat comanda in magazin fizic pe 27.09, la acel moment mi s a estimat ca va dura 30 de zile, am asteptat si am inteles ca dureaza pana ajunge stocul dar nu m am gandit ca va fi chiar asa. In tot acest timp am cerut informatii atat in magazin cat si la relatii clienti telefonic, mereu am primit raspunsul ‘nu stim’. Acest raspuns nu se preteaza pentru o companie de tipul Orange, eu nu cred niciodata faptul ca ei nu au informatii de la furnizor, mi se pare imposibil ca un vanzator atat de mare sa nu stie cand se actualizeaza niste stocuri in conditiile in care se iau precomenzi si unele se si achita integral. Trecand peste aceasta lipsa de comunicare fata de clienti, am fost in magazin si am intrebat de cateva ori cand se preconizeaza livrarea acestui produs si infara de clasicul ‘nu stim’ mi s a raspuns ‘ am un prieten care a facut precomanda pe 19.09 si nu i a ajuns’, raspunsul nu e profi deloc si pe mine nu ma intereseaza lucrul asta, ma intereseaza sa mi primesc produsul comandat sau macar sa mi se spuna clar ca o sa vina peste 1 an. Daca stiam acest lucru de la inceput si comandam in alta parte aveam pana acum telefonul. In tot acest timp stiu sigur ca aceste produse s au livrat de catre alti vanzatori deci stocul a fost primit la un moment dat insa ce nu inteleg eu este de ce se iau niste precomenzi daca nu se pot onora?
Sincer, sunt client la Orange de peste 15 ani dar acum e prima si ultima data cand voi mai apela la ei pentru achizitie de produse, o experienta foarte proasta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor