anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Apelare accidentala in timpul convorbirii

svetalex
Senior certificat
Utilizez un Huawei Mate 10 lite și în timpul conversațiilor mi se întâmplă frecvent ca apelul curent să fie pus în așteptare și să mă trezesc vorbind singură (asta în cazul fericit), sau se întâmplă ca apelul curent să fie pus în așteptare și să apelez un alt număr din agendă.
Știe careva o soluție?
Am observat că ecranul se activează extrem de ușor în timpul convorbirilor, la cea mai mică mișcare a telefonului
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember
Buna @svetalex, ‏‏‎ ‎ Avand un telefon Huawei poti verifica daca sensorul de proximitate functioneaza corect din aplicatia HiCare. Pentru a face acest lucru, intra in Magazin Play si verifica daca ai ultima versiunea a aplicaitiei HiCare. Dupa ce ai verificat deschide HiCare si selecteza in partea de jos "Servicii", deruleaza ecranul pana vezi categoria "Hardware" si acceseaz-o. Apasa butonul "Pornire" iar telefonul va incepe automat sa verifice sensorii, inclusiv cel de proximitate. Dupa ce s-a efectuat testul verifica daca ai o bifa verde in dreptul senzorului de proximitate. ‏‏‎ ‎ Daca dupa acest test nu ai bifa verde iti recomand sa iei legatura su service-ul autorizat Huawei iar ei iti pot prelua produsul gratuit de acasa prin curier pentru a fi reparat atata timp cat ai garantie pentru acesta. Numarul pentru centrul de asistenta Huawei este acesta: 0800400896, Luni - Vineri, intre orele 9 - 18. ‏‏‎ ‎ Ce mai poti face pentru a evita cele intamplate de tine: - foloseste telefonul cat mai aproape de ureche si obraz in timpul apelului, pentru ca telefonul utilizeaza atat sensorul de proximitate cat si cel de lumina in timpul apelului pentru a detecta daca telefonul tau se afla la ureche si pentru a putea preveni atingerile nedorite. - evita sa ti telefonul intr-o pozitie incorecta, am observat ca mama mea tinea doar un colt din partea de sus a telefonului apropiat de ureche, iar celalalt se afla la un unghit de 30-45 de grade fata de ureche, la fel pentru partea de jos care trebuie sa fie apropiata de obraz. Evident, avea aceleasi probleme ca si tine. :) - curata zona de senzori, iar daca ai o folie aplicata pe ecran ce acopera zona de sensori verifica sa nu fie praf sub ea. ‏‏‎ ‎ Sper ca aceste sfaturi sa te ajute si asteptam sa ne spui daca te-au ajutat.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Costy
Explorator entuziast
Senzorul de proximitate nu-și mai face treaba. Testează un apel și încearcă să pui degetul în zona de senzori. Acoperind zona aceea, ecranul trebuie să se stingă. Dacă ecranul nu se stinge, problema este clar senzorială și trebuie înlocuit. Încearcă o verificare la sediul Huawei din București. Bulevardul Nicolae Bălcescu 23A, București Tel: 0800 400 896

svetalex
Senior certificat
Ecranul se stinge, doar că se reactivează frecvent în timpul convorbirilor. Mulțumesc pentru pont. încerc să vorbesc într-un Orange Shop, pentru că telefonul este încă în garanție. Voiam totuși să știu dacă mai este cineva care are acest model de telefon și întâmpină această situație.

teacher_
#StarMember
@Svetalex, și eu am Mate 10 lite, și eu pățeam uneori la fel.... Eu mi-am luat o husa de tip flip (ca pensionarii) și după ce răspund, închid husa. Altă soluție e sa tii doar partea de sus a telefonului lipita de ureche....

Jay
Campion certificat
Si eu tot huse flip am si, la 23 de ani, nu ma pot numi pensionara 😄 ... Eu cred ca telefonul e ok si că-l atingi cu urechea sau cu obrazul, accidental, in timp ce vorbesti.. probabil mai faci si altceva in timpul discuției, ca doar n-o sa stai cumintica.. din acest motiv mi se par foarte ok husele de acest gen, pentru ca le închizi si vorbesti linistit..

Vio73
#StarMember
Și eu tot husă tip flip am, dar nu sunt pensionar ( aș vrea eu) . Cred că este foarte utilă, atât pentru a nu se apela la întâmplare, cât și pentru protecția telefonului.

Gianni
Cunoscător certificat
Problema este ca telefoanele sunt foarte sensibile la atingere și probabil din această cauză apelează singure sau se închid în timpul convorbirilor. Această problemă am avut-o și eu, am rezolvat-o prin aplicarea unei foli de protecție a ecranului si husa care este o protecție în plus a telefonului. La mine a fncționat. Îți doresc succes.

teacher_
#StarMember
Eu mi-am apelat odată din greșeală căsuța vocală in timpul unei convorbiri telefonice:)

Razvan
#StarMember
Eu am avut probleme cu doua telefoane BlackBerry Q20, le-am înlocuit pe garanție pentru defect senzor de proximitate.

RafaHelper
#StarMember
Buna @svetalex, ‏‏‎ ‎ Avand un telefon Huawei poti verifica daca sensorul de proximitate functioneaza corect din aplicatia HiCare. Pentru a face acest lucru, intra in Magazin Play si verifica daca ai ultima versiunea a aplicaitiei HiCare. Dupa ce ai verificat deschide HiCare si selecteza in partea de jos "Servicii", deruleaza ecranul pana vezi categoria "Hardware" si acceseaz-o. Apasa butonul "Pornire" iar telefonul va incepe automat sa verifice sensorii, inclusiv cel de proximitate. Dupa ce s-a efectuat testul verifica daca ai o bifa verde in dreptul senzorului de proximitate. ‏‏‎ ‎ Daca dupa acest test nu ai bifa verde iti recomand sa iei legatura su service-ul autorizat Huawei iar ei iti pot prelua produsul gratuit de acasa prin curier pentru a fi reparat atata timp cat ai garantie pentru acesta. Numarul pentru centrul de asistenta Huawei este acesta: 0800400896, Luni - Vineri, intre orele 9 - 18. ‏‏‎ ‎ Ce mai poti face pentru a evita cele intamplate de tine: - foloseste telefonul cat mai aproape de ureche si obraz in timpul apelului, pentru ca telefonul utilizeaza atat sensorul de proximitate cat si cel de lumina in timpul apelului pentru a detecta daca telefonul tau se afla la ureche si pentru a putea preveni atingerile nedorite. - evita sa ti telefonul intr-o pozitie incorecta, am observat ca mama mea tinea doar un colt din partea de sus a telefonului apropiat de ureche, iar celalalt se afla la un unghit de 30-45 de grade fata de ureche, la fel pentru partea de jos care trebuie sa fie apropiata de obraz. Evident, avea aceleasi probleme ca si tine. :) - curata zona de senzori, iar daca ai o folie aplicata pe ecran ce acopera zona de sensori verifica sa nu fie praf sub ea. ‏‏‎ ‎ Sper ca aceste sfaturi sa te ajute si asteptam sa ne spui daca te-au ajutat.

Vio73
#StarMember
Mulțumim, rafa.bloger! Sunt lucruri utile și pentru ceilalți!

svetalex
Senior certificat
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. @rafa.bloger nu am știut niciodată la ce folosește aplicația HiCare. Am efectuat scanarea, conform indicatiilor primite de la tine și se pare că senzorii sunt în regulă.

RafaHelper
#StarMember
Cu drag, e aplicația de suport pentru telefoanele Huawei.

Sorin_11
Junior entuziast
Problema mea cu un Huawei este că la deschiderea telefonului face o grămadă de capturi de ecran. Să fi activat ceva din greșeală nu știu și am cautat să văd de ce și nu am găsit nimic sau cauza să îi dau dezactivare

Vio73
#StarMember
Mai dăi o curățare, ceva. Eu nu pățesc așa ceva.