anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Update la serviciul Tonuri de așteptare

bogdanmx
Începător
Salutare. Nu știu dacă voi folosiți acest serviciu. Cei care nu sunteți familiarizați cu el, puteți să citiți mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/multimedia/tonuri-de-asteptare/index.html
Însă cei care îl folosiți poate ați observat că Orange nu a mai actualizat de multă vreme catalogul cu melodii noi. Se poate vedea că și pagina dedicată https://www1.orange.ro are aspect vechi. Am deschis acest topic ca în cazul în care vă place acest serviciu și îl considerați util, să îl votați cu o inimoară și să adunăm mai multe voturi pentru a putea trimite un feedback serviciului clienți cu scopul de a se actualiza catalogul de tonuri. Mie, personal îmi plac tonurile acelea amuzante, dar aș vrea să activez și melodii actuale din 2020. De asemenea mi-ar plăcea ca Orange să mai creeze și să adauge și alte tonuri amuzante în catalog pe lângă cele existente.
O chestie interesantă ar mai fi bună, atunci când pui pe cineva pe hold în apel ca să preiei alt apel, în locul acelui mesaj Momentan destinatarul apelului tău este angajat într-o altă convorbire... care se tot repetă, ar merge mai bine o melodie, așa cum au și utilizatorii de la Vodafone sau Telekom. Pentru asta am trimis mai multe feedbackuri dar nu au făcut nimic.
De asemenea vreau să profit de spațiul de aici pentru o sugestie de un serviciu așa mai multimedia tot în acest context. Mai demult Vodafone, avea un serviciu multimedia pentru căsuța vocală. Exista un catalog cu mesaje scurte preînregistrate unele standard altele amuzante pe care clientul și le putea activa în funcție de apelant, de oră sau pe mai multe criterii. Acum acest serviciu nu mai există dar ar fi interesant să existe așa ceva și la Orange.
Cine dorește, recomand să distribuiți acest post și la alte persoane care ar putea vota cu inimoară aici pe forum. Cred că doar având mai multe voturi Orange va lua în considerare feedbackul.
8 Răspunsuri 8

Jay
Campion certificat
Salu! Au mai fost cateva subiecte despre acest serviciu, de tonuri astpeptare, inclusiv unul de sugestii, care s-au transmis mai departe, conform raspunsurilor.. Probabil ca totusi, nu exista un interes atat de mare.. cel putin, acum ~5 luni, cand a fost deschis acel subiect nu exista.. https://comunitate.orange.ro/questions/2206871-parere-aveti-serviciul-tonuri-asteptare

Vio73
#StarMember
Bun venit în Comunitate! Sigur nu există interes pentru așa ceva, pentru că altfel era dezvoltat mai mult acest serviciu. Sincer, nici nu prea știu vreun apropiat sau cunoștință care să-l folosească.Oricum, poate sugestiile tale vor fi luate în calcul și vor avea finalitate, însă așa cum spune și colega, a mai fost dezbătut subiectul cu ceva vreme în urmă. Oricum, îți suntem alături și te susținem în demersul respectiv! Succes!

fortheworld
Junior entuziast
Ideea este super și merită dezvoltată! #engage2025 #smarternetwork

Miha_Z
#StarMember
Chiar daca nu folosesc tonuri de asteptare, iti voi sustine ideea. Pana la urma nu cred ca implica prea multa munca actualizarea si adaugarea unor noi tonuri de asteptare.

Anonim
Neaplicabil
Cu siguranță Orange are o statistică cu abonații care folosesc acest serviciu și cred că și-a dat seama că nu este cazul să facă update pentru că puțini folosesc, este doar o supoziție! ;) Dar cum spunea și @Miha Z mai sus, te susțin și eu 😉

DanielaH
Moderator
@bogdanmx, mulțumim pentru topic si sugestii!

georgemar918
Junior entuziast
salut! felicitari pentru topic folosesc acest serviciu si e frustrant ca... nu se adauga tonuri noi nu se mai incarca paginile cu tonuri nu le mai pot asculta pe net, pentru ca sunt in flash player - care a fost inchis meniul la 1343 e super alambicat... dar tonurile de asteptare sunt valabile pana in 2029...le-au prelungit valabilitatea cu 10 ani. le-am trimis și niște sugestii, dar degeaba...nu știu dacă să mai sper. mai demult puteam ajusta telefonic setarile din m.orange.ro dar au schimbat designul portalului. of și iar of. ascultă orange și de noi?

DanielaH
Moderator
@georgemar918, mulțumim pentru feedback! Îl vom transmite colegilor noștri.