anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suport tehnic pentru clientii Orange direct pe WhatsApp (Sugestie)

Anonim
Neaplicabil
Salutare. De cand colaborez si cu Vodafone pe partea de contracte observ chestii noi si interesante care vin in intampinarea clientilor, pe langa ofertele foarte bune pe care le au pentru clienti si la care la Orange nici macar nu pot visa. De fapt, sunt atat de bune incat si Digi Mobil incepe sa fie scump. Nu intru in mai multe detalii legate de partea asta, insa pot sa spun ca nu ma asteptam ca Voda sa aiba astfel de promotii.
Bun. Noutatea consta in faptul ca ei ofera acum, pe langa celelalte canale de comunicare cu clientii, incusiv suport 24/7 pe... WhatsApp. Da, direct in WhatsApp! Consider ideea una extrem de buna. Ba chiar as extinde suportul pana la Telegram si Signal.
Poate ajunge informatia si la cineva din Orange si se gandeste la chestia asta. E super bine gandita si e foarte facil sa scrii acolo ce situatie ai si sa-ti raspunda cineva.
6 Răspunsuri 6

cmadeleinel
Explorator
wow, partea cu serviciul cu clientii non-stop suna chiar atractil si mega util in primul rand

FLo1
#StarMember
@simple_dreams: Clientul vede doar o ”felie” din plăcintă, iar astfel de situații se aplică atât la Vodafone cât și la Digi. Ai încercat să găsești ceva sub forma ”Comunității Orange” la ”Vodafone” sau ”Digi”? Dacă DA ce ai găsit? Dacă NU, atunci e pentru că ai doar un HELP simplificat cu întrebări și răspunsuri închise, fără deschidere spre dezvoltare și dialog, excepție cazul când le scrii direct ca o petiție și..... aștepți răspuns individual. Sunt multe societăți și cazuri (nu doar de comunicații) unde nu este permisă comunicarea prin surse terțe, mai ales atât timp cât există create canale proprii de comunicare. Acesta este cazul acestor platforme, varianta de chat (atât Djingo dar și Yoxo), cazuri care la ceilalți păcălici ai pieții telecom nu le găsești. Ca să înțelegi mai bine, de exemplu și pentru transferul fișierelor de capacitate mare, societățile mai mari alocă metode de ”file sharing” în rețeaua proprie, nicidecum folosind aplicații sau servicii terțe de tip ”file transfer”. Viața merge înainte cu bune și ...rele.

Anonim
Neaplicabil
Corect, dar eu prefer sa am si o metoda alternativa si directa la dispozitie pe langa chatul direct sau e-mail, de aia spuneam de Telegram si Signal pentru ca si astea sunt foarte folosite. In rest, nu ma intereseaza suportul oferit pe Facebook si alte platforme de genul pentru ca nu le folosesc si comunicatia nu este criptata.

Vio73
#StarMember
Mi se pare o idee buna, dar cred că cea mai bună ar fi cea prin care în care să ți se răspundă și să ți se rezolve problemele la 300.

Anonim
Neaplicabil
Chestia asta cu suport pe zeci de platforme si aplicatii e doar praf in ochi si, de regula, o gasesti la companiile care incearca sa compenseze cu altceva pozitia lor sub concurenta. Ne place sau nu, Orange e nr.1 pe calitatea serviciilor (mai putin Yoxo). Bun si ieftin, nu exista. Prefer sa platesc mai mult, dar sa nu fiu nevoit sa apelez niciodata la partea de suport. Iar la Orange, de doi ani, nici nu stiu ce nr au la relatii clienti si nici nu ma intereseaza, daca am nevoie de ceva rezolv rapid din My Orange.

Anonim
Neaplicabil
Treaba cu a nu avea nevoie de a apela suportul ar fi de dorit, insa uneori e nevoie. Si atunci incepe distractia. Calitatea a scazut la toti, indiferent de cum se numeste operatorul. Vezi si pe aici inclusiv clienti Orange pe fix care nu au servicii cu saptamanile, asa ceva chiar intrece orice limita. Nu mai spun si de experientele mele cu reteaua mobila, ca am relatat tot aici. Trecea cate o saptamana sau una si ceva pana se remedia ceva. Ca ieftin si bun nu exista, de acord. Dar ce faci cand e si scump si prost? Totul e relativ si depinde de zona, de interes, de multe. Pot sa iti spun ca la Digi am avut parte mereu de serviciul cu clientii mult peste toti operatorii astialalti, suport 24/7 gratis, fara cost, fara sunat la numere speciale, fara nimic de genul. Mereu mi-au rezolvat solicitarile foarte rapid, majoritatea in decurs de cateva minute. Dar, da... ei au cei mai multi angajati, peste 13.000. Fara vrajeala ''corporatista'', fara povesti nemuritoare.