anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reconectarea dispozitivului smart-home la contul aplicației

Mary_12
Începător
Dispozitivul central era normal conectat la internet, se permitea vizualizarea prin intermediul aplicației, deși, nu reușeam înregistrările camerei să le vizualizez, ulterior. La un moment dat, conexiunea dispozitivului la internet s-a blocat, am încercat reconectarea, dar apar mesajele de tipul : "nu sunt j asociate acestui cont", sau, " acest dispozitiv nu poate fi asociat contului tău ". Ajutați-ma, nu îmi răspunde nimeni, competent de la serviciul Orange
4 Răspunsuri 4

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Mary! Bine ai venit în comunitate. Ca să nu dublăm întrebările, am șters-o pe cealaltă și te rog să continuăm aici discuția.

FLo1
Campion certificat
@Mary: Fiind superficiala in detalii, la fel de "competenta" este si explicatia. Din cele descrise ghicesc ca "dispozitivul smart" in cauza ar fi o camera de supraveghere. Fiind un model anonim, nu iti pot da mai multe indicatii decat fie o reasociere a camerei cu telefonul (din nou, ghicesc ca mesajele sunt returnate de aplicatia instalata pe telefon) sau o resetare a camerei si reconfigurare atat a camerei cat si a asocierii dispozitivului pe aplicatia din telefon. Revino cu detalii daca poti sau s-a schimbat ceva in functionarea camerei.

Vio73
Campion certificat
Bun venit în Comunitate! Dacă înțeleg bine, cred că te referi la vizualizarea pe telefon a imaginilor ( înregistrărilor) realizate de o cameră video. Și eu mai întâmpin probleme din acestea, dar atunci dezinstalez/reinstalez aplicația și mă reloghez, după care funcționează. Sigur, dacă există conexiune la internet și toți ceilalți parametri sunt funcționali. Acum, nu înțeleg prea bine din descrierea ta la ce te referi, dar poți încerca să urmezi pașii pe care i-am spus anterior și poate funcționează! Succes!

DanielaH
Moderator
@Mary, s-a rezolvat problema cu conectarea camerei? Te așeptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.