la 10-05-2024 10:32 AM - editat ultima oară la 10-05-2024 11:08 AM de DanielaH
de ceva timp îmi apare așa!
la 10-05-2024 10:35 AM
Dan, bun venit in Comunitate!!!
Ai incercat sa actualizezi aplicatia sau chiar sa o stergi si sa o reinstalezi?
la 10-05-2024 10:42 AM
Salutare!
Stii ce versiune ai la aplicatie. La mine este 2.15.0 build 369. Folosesti telefon Huawei? Daca da, instaleaza Gbox si instaleaz-o de acolo.
10-05-2024 10:43 AM - editat 10-05-2024 10:43 AM
Salut Dan,
De ceva timp...cat mai exact? Cand apare eroarea asta? Cand intri in aplicatie? Sau in urma vreunei actiuni?
Ca idee, am intrat si eu mai devreme in aplicatie, si...pare sa functioneze ok. Dar din nou, asta daca nu cumva vorbim de un scenariu anume in care se reproduce problema.
Despre ce model de telefon vorbim? Pare un iPhone. Eventual incearca si o reinstalare a aplicatiei.
la 10-05-2024 11:06 AM
Rezolvat. Am sunat și mi-au spus să reinstalez aplicația.
la 10-05-2024 02:10 PM
Buna,
De curiozitate ai incercat înainte de dezinstalare/instalare varianta de ștergere toate date/șterge cashe aplicație.
la 10-05-2024 02:13 PM
Pe iOS nu prea ai cum sa faci asta. 🙂
la 10-05-2024 12:29 PM
Salutare!
Am pățit și eu acum vreo săptămână, dar după ce am dezinstalat/ reinstalat aplicația, totul a fost în regulă.
Poți încerca și tu și dacă nu reușești, iei legătura cu suportul.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor