anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange Pay pentru Android nefunctional?

Cosmin_Radu
Junior entuziast
Salut Orange, pentru platile NFC pe Android exista vreun motiv pentru care nu merge aplicatia Orange Pay? De circa o luna este nefunctional sistemul, motiv pentru care, spre exemplu, nu se poate participa la oferta cu 25 de RON inapoi la fiecare 10 tranzactii. De ce in acest moment cei care folosesc Apple Pay pot participa, iar utilizatorii de Android nu pot? Acest lucru nu este tocmai echitabil.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Incidentul a fost remediat. De aseară este live în Google Play o noua versiune a aplicației Orange Pay, 1.0.8 care rezolvă această situație. Vă rugăm să faceti un update și să reveniți aici să ne confirmați că totul este OK.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Jay
Campion certificat
Cam mult o luna, sa nu functioneze.. daca ar fi fost o problema cu sistemul, cred ca ar fi rezolvat-o pana acum.. Nu poate fi o setare a telefonului? Poate dupa un update... Ai incercat sa depui o sesizare, prin apel la 300 sau prin chat? Daca este o problema a sistemului, am observat ca se mai raspunde si aici, in comunitate..

DanielaH
Moderator
@Cosmin, bine ai venit în Comunitate! Ne pare rău de situația descrisă de tine. În acest moment avem clienti Orange Money care doresc să iși înroleze cardurile în aplicația Orange Pay și le apare eroarea "informațiile nu corespund cu cele din sistem". Este și situația ta? Sau există alte probleme cu care te confrunți?

Cosmin_Radu
Junior entuziast
@ Daniela, nu reusesc sa introduc cardul in aplicatie si sa creez contul de Orange Pay. Mesajul de eroare pe care il primesc este: The information entered does not match our records. @Jay: Am sunat la 300, mi s-a comunicat ca nu exista nicio informatie privind procesul de rezolvare sau estimarea momentului cand va fi functionala aplicatia. Apoi am fost la Orange Shop sa intreb si colegii de acolo nu stiau nici ei de ce nu functioneaza, sau cand se va rezolva. Multumesc.

Cosmin_Radu
Junior entuziast
P.S. Am incercat pe 2 telefoane diferite, unul cu Android 9 si unul cu Android 10, am primit acelasi mesaj de eroare.

Cosmin_Radu
Junior entuziast
Salut Orange, exista vreo explicatie pentru aceasta problema? Sau ceva informatii referitoare la momentul rezolvarii? Multumesc.

DanielaH
Moderator
Situația este in atenția departamentului tehnic. Vom reveni aici imediat ce va fi remediată. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
Incidentul a fost remediat. De aseară este live în Google Play o noua versiune a aplicației Orange Pay, 1.0.8 care rezolvă această situație. Vă rugăm să faceti un update și să reveniți aici să ne confirmați că totul este OK.

Cosmin_Radu
Junior entuziast
Buna Daniela, am incercat versiunea 1.0.8, este absolut la fel. Am incercat sa sterg cache, am dezinstalat si reinstalat. Mesajul este : The information enetered does not match our database. Poate gresesc eu ceva, ma puteti ajuta va rog?

DanielaH
Moderator
@Cosmin Radu, ți-am trimis un mesaj privat (pe e-mail) în care te rog să ne dai mai multe detalii. Aștept răspunsul tău. Mulțumesc.

Cosmin_Radu
Junior entuziast
Buna Daniela, in urma mesajului tau am urmat pasii si am reusit, este totul functional in acest moment. Multumesc.

Nici eu nu pot sa imi fac un cont,imi arata la fel, ma puteti ajuta??

DanielaH
Moderator
@Rurac Mariana-Minodora, ne dai, te rog, mai multe detalii? Ce se întâmplă mai exact?

Buna, Daniela! Cand vreau sa imi fac cont, imi introduc datele cardului, pe urma imi introduc numele, prenumele, email-ul, nume de utilizator si parola! dar imi da "Eroare:Informatiile introduse nu se potrivesc cu inregistrarile noastre1 Te rugam sa incerci din nou!" Asta imi arata!!!!!

Ascary
Campion certificat
Mariana adresa pusa in aplicatia Orange Pay trebuie sa corespunda cu cea din sistemul Orange. Trebuie sa suni la Orange Money si se rezolva intr-un minut. Operatorul iti va dicta exact adresa care este in sistemul Orange Money. Adresa din sistemul Orange Money este mult simplificata,adica conteaza uneori doar localitatea nu si strada sau numarul. Fix de aici apare eroarea. Clientul baga adresa completa insa in Orange Money este alta mai scurta ca sa zic asa. Deci suna si il vei putea inrola fara probleme.0744442212. succes.