anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot alimenta cu cardul instant

laumoro
Junior
Buna ziua! Vreau sa alimentez contul Orange Money cu cardul (nu transfer bancar). Nu pot alimenta instant de pe nici un fel de card al meu (de debit/ credit). Am introdus datele de pe 4 carduri și la toate i-mi scrie pe roșu "Alimentarea cardului nu a putut fi finalizată. RENUNTA". Oare din ce motiv nu pot face încărcare instant?
1 Soluţie acceptată‚

Koko_1
Junior entuziast
@laumoro. sa înțeleg ca problema ta care momentan este și a mea s a rezolvat strict prin serviciul clienti. Oricum mulțumesc pt promptitudine, cu siguranță voi contacta serviciul clienți OM.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Koko_1
Junior entuziast
Sunt la ultima actualizare din 19feb2020,versiunea 2.4.37 iar eroarea este,, Alimentarea cardului nu a putut fi finalizata RENUNTA"pe un fond rosu.

Ascary
Campion certificat
Cate carduri ai inrolate in aplicatie?

laumoro
Junior
Problema s-a rezolvat demult. Luați legătura cu serviciu clienți de la Orange Money si se rezolva.

Koko_1
Junior entuziast
Mai am 2 carduri înrolate in aplicație de la o alta banca pe care le folosesc. Chiar astăzi am folosit unul din ele deci aplicația e funcțională. Ma gândesc ca problema e strict a BCR, încă nu și au actualizat serverele sau ceva de genu...

Ascary
Campion certificat
Posibil. Stiam ca Orange Money NU MAI accepta inrolarea cardurilor emise in strainatate,dar dat fiind ca al tau e card romanesc ar trebui sa mearga.

Koko_1
Junior entuziast
@laumoro. sa înțeleg ca problema ta care momentan este și a mea s a rezolvat strict prin serviciul clienti. Oricum mulțumesc pt promptitudine, cu siguranță voi contacta serviciul clienți OM.

laumoro
Junior
Da,s-a rezolvat prin serviciu clienți.

DanielaH
Moderator
Pentru a alimenta contul Orange Money cu cardul, acesta trebuie să fie emis in UE, să aibă parola 3D secure activă si să fie pe numele titularului contului Orange Money. Este necesar să se facă o primă alimentare cu el, abia apoi se va putea și salva în aplicația Orange Money. @Koko_1, sunt îndeplinite toate aceste condiții în cazul tău?

Koko_1
Junior entuziast
Mulțumesc DanielaH pentru implicare. Problema s a rezolvat printr o tranzacție la comerciant (supermarket) după care l am putut inrola în OM.