anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot alimenta cu cardul instant

laumoro
Junior
Buna ziua! Vreau sa alimentez contul Orange Money cu cardul (nu transfer bancar). Nu pot alimenta instant de pe nici un fel de card al meu (de debit/ credit). Am introdus datele de pe 4 carduri și la toate i-mi scrie pe roșu "Alimentarea cardului nu a putut fi finalizată. RENUNTA". Oare din ce motiv nu pot face încărcare instant?
1 Soluţie acceptată‚

Koko_1
Junior entuziast
@laumoro. sa înțeleg ca problema ta care momentan este și a mea s a rezolvat strict prin serviciul clienti. Oricum mulțumesc pt promptitudine, cu siguranță voi contacta serviciul clienți OM.

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Jay
Campion certificat
Inainte puteai face asta? Ca poate este o problema acum.. Daca ai bani pe ele, ar trebui sa mearga, indiferent ca e salvat sau nu in aplicatie.. Mai gasesti subiecte despre Orange Money in comunitate, pentru mai multe raspunsuri.. https://comunitate.orange.ro/questions/2000040-alimentez-contul-orange-money

laumoro
Junior
Înainte puteam. Am șters cardul din salvate.Apoi am incercat cu altele. Și acum nu mai merge cu nici un fel de card,nici cu cel de dinainte.

Jay
Campion certificat
Incearca si folosind website-ul OM, sa vezi daca merge, dar, avand in vedere mesajul afisat, de renunta, cred ca ar trebui sa suni la Serviciul Clienti, la numarul 300 sau 0374 300 300, sa vada ce probleme sunt pe cont, sau sa faci o sesizare in aplicatie, prin sectiunea “Trimite feedback”...

teacher_
Specialist certificat
Cred că este mai degrabă o problemă tehnică la aplicație... Suna la serviciul clienți și o să te lămurească ei.

TheSpecialist
Maestru
Nu cred ca este o problema tehnica cu sistemul, eu tocmai am alimentat contul acum și a mers impecabil, fără erori. Vezi sa nu ai cumva cardul blocat din setări.

Ascary
Campion certificat
@laumoro exista o problema momentan cu inrolarea altor carduri in aplicatia Orange Money. Se spune ca se lucreaza la asta. Sa vedem cat va dura. Cardurile care sunt inrolate deja,alimenteaza fara probleme contul Orange Money.

laumoro
Junior
Asta este cel mai probabil. Dar de unde stiti că există această problema? Vi s-a comunicat dvs?

Ascary
Campion certificat
Nu mi s-a comunicat dar sunt discutii referitoare la unele probleme aparute in aplicatia Orange Money si Orange Pay,pe alte forumuri dedicate Orange Money. Chiar si pe comunitate ne-a anuntat un moderator despre acest aspect si ne-a indemnat sa avem putina rabdare pana ce departamentul tehnic al Orange Money va rezolva problema.

DanielaH
Moderator
@laumoro, sunt ceva probleme la efectuarea plăților prin Orange Pay, nu la alimentarea contului Orange Money. Dacă situația ta persistă, îți recomandam să faci un update la aplicație. Revino, te rog, și spune-ne dacă s-a rezolvat. Mulțumim!

laumoro
Junior
Am cea mai recentă versiune instalata.La fel,aceași eroare la înrolarea oricărui card. 😞

DanielaH
Moderator
@laumoro, s-a rezolvat problema cu alimentarea contului Orange Money? Chiar dacă a fost o situație punctuală, te rog revino în Comunitate și povestește-ne ce s-a îmtâmplat. Este posibil să fie de ajutor și pentru alți membri în viitor. Mulțumim!

Koko_1
Junior entuziast
Cred ca după aproximativ o luna de zile încă nu s-a rezolvat problema cu inrolarea altor carduri în OM.... Eu personal am scos un card expirat iar noul card valabil(BCR) nu poate fi adăugat în OM.

Ascary
Campion certificat
Koko ai facut update la aplicatia Orange Money?

DanielaH
Moderator
@Koko_1, ce se întâmplă? Ce eroare primești când încerci să înrolezi cardul?