anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu îmi pot plăti rata la Creditul My Reserve

Alexandra_32
Junior
Buna ziua,
Vin și eu cu o problema
Mi am achiziționat un telefon prin creditul My Reserve iar problema este ca nu îmi pot plăti rata..
Am fost intr un magazin ca știam ca se poate plăti și in numerar și nu se poate pentru ca nu au cum sa mi alimenteze contul
Ce se poate face?
12 Răspunsuri 12

FLo1
#StarMember
Bun venit in Comunitate Alexandra_32. Poți alimenta contul de credit: - prin transfer în lei dintr-un cont bancar deschis la orice bancă/instituţie financiară din România. Banii vor fi disponibili în funcţie de orele de procesare comunicate de banca/ instituţia financiară de unde a fost efectuat transferul. - prin transfer dintr-un alt cont deschis la Orange Money, folosind aplicația mobilă Orange Money. Banii vor fi disponibili imediat. - prin mandat poștal, către IBAN-ul asociat contului de credit. Banii vor fi disponibili în funcţie de orele de procesare comunicate de Poșta Română. Mai multe detalii gasesti aici: https://www.orange.ro/help/cum-rambursez-rata-10548 Cu siguranta ai deschis un cont curent (de card) din care sa faci transferul. Deci transfer realizat, rata platită și o viață liniștită. Revino pe topic dacă întâmpini probleme sau anunță-ne despre stadiul rezolvării problemei tale.

Alexandra_32
Junior
Pai am alimentat contul acela de debit făcut și tot nu și a retras banii iar acum nu mai merge nici aplicația,îmi spune ca serviciul este indisponibil Iar in magazin mi se spune ca nu au cum sa mi alimenteze contul

FLo1
#StarMember
@Alexandra_32: Asupra altui cont de DEBIT (altul decat Orange Money) Orange nu are acces. Contul tau "My Reserve" este un cont de CREDIT. Transfera dintr-un cont de salar suma in acel IBAN de credit si totul va fi bine.

Alexandra_32
Junior
Momentan nu pot face nici asta pentru ca nu mi mai merge aplicația de câteva zile Mulțumesc mult pentru răspunsuri și ajutor!

DanielaH
Moderator
@Alexandra, ai incercat să faci un update de aplicație? Sau o reinstalare? Aplicația este funcțională.

FLo1
#StarMember
Ehhh, asa cum ai fost la OrangeShop, poti merge si la un sediu de banca si faci plata. Daca nu, ai varianta POSTA, cu mandat postal. Dar decizia si vointa rezolvarii problemei stau in mainile tale. Sau "deleaga" responsabilitatea unor persoane binevoitoare si de incredere. Important este sa ai contul de credit alimentat, nu cine face operatia de transfer.

Alexandra_32
Junior
@DanielaH am încercat toate variantele și tot nu merge

DanielaH
Moderator
@Alexandra, de astăzi este disponibil un nou update al aplicației. Mai poți încerca o dată?

Vio73
#StarMember
Aplicația face figuri cam 24 de ore, iar ulterior trebuie să meargă. Cel puțin, așa este la mine. Sper că reușești să-ți faci treaba!

DanielaH
Moderator
@Alexandra, ai reușit să plătești rata? E totul în regulă?

Alexandra_32
Junior
@DanielaH,am reușit pana la urma sa plătesc Mulțumesc pentru suport!

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm și îți mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.