anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Imposibilitate creare cont Orange Money

alexandra95
Junior
Buna ziua! Am încercat sa îmi creez un cont nou de Orange Money și nu am reușit. Am atașat alaturi mesajul de eroare. Cum pot proceda in continuare pentru terminarea creării contului?
1 Soluţie acceptată‚

AnTT
Explorator
Buna! In prezent procesul de deschidere cont Orange Money este disponibil in aplicatia mobila (pentru abonatii titulari Orange) sau in magazine (pentru toti cei care au un numar de telefon Orange, indiferent de tip). Nu este disponibil pe platforme de tip laptop/PC. Asadar cel mai bine: 1. fie suna la call center 300, ramura Orange Money, si sa spui situatia si sa reseteze incercarile de scanare CI si apoi sa reincerci, fie 2. sa mergi in orice shop Orange cand vei putea. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

FLo1
#StarMember
@Alexandra: Bun venit in comunitate. Esti client Orange? Ai incercat de pe telefon. Ai incercat si de pe PC/Laptop / Desktop? Daca persista eroarea, incearca intr-un Orange Shop si revino pe topic sa ne comunici daca ai rezolvat problema favorabil.

Jay
Campion certificat
Salut! Dupa cum arata mesajul, pare ca se lucreaza la aceasta procedura.. In cazurile cand nu s-a putut finaliza dechiderea unui cont Orange Money, cei interesati au fost indrumati spre Orange Shop..

DanielaH
Moderator
@Alexandra, ne poți spune, te rog, în care pas ți-a apărut această eroare? Scanarea de CI a funcționat? Încearcă să faci și un update de aplicație, să te asiguri că ai ultima versiune instalată. Te așteptăm cu detalii. Mulțumim.

AnTT
Explorator
Buna! Numarul de telefon este abonamentul tau personal Orange? Pentru ca altfel, trebuie momentan sa mergi intr-un magazin Orange doar pentru deschidere cont (card iti pot deschide tu apoi din aplicatie)

alexandra95
Junior
Sunt client Orange de 3 ani, am abonament. Eroarea a apărut după ce am scanat de 3 ori CI și nu a funcționat. Deocamdată am încercat doar de pe telefon

Laura_cio
Senior
Procesul este in curs de remediere. Mai așteapta câteva zile pana sa mergi la un Orange Shop, timp in care sa încerci și de pe laptop/P.C. sau alt dispozitiv.

AnTT
Explorator
Buna! In prezent procesul de deschidere cont Orange Money este disponibil in aplicatia mobila (pentru abonatii titulari Orange) sau in magazine (pentru toti cei care au un numar de telefon Orange, indiferent de tip). Nu este disponibil pe platforme de tip laptop/PC. Asadar cel mai bine: 1. fie suna la call center 300, ramura Orange Money, si sa spui situatia si sa reseteze incercarile de scanare CI si apoi sa reincerci, fie 2. sa mergi in orice shop Orange cand vei putea. Succes!

alexandra95
Junior
Va mulțumesc frumos tuturor pentru timpul și ajutorul acordat!!

DanielaH
Moderator
@alexandra95, mulțumim pentru marcarea soluției! Să înțeleg că s-a rezolvat problema? Ai reușit să-ți creezi cont? Te așteptăm cu mai multe detalii care, cu siguranță, îi vor ajuta și pe ceilalți membri ai Comunității.

bba
Junior
Eu am următoarea problema la înregistrare (la pasul cu confirmarea adresei din buletin)

DanielaH
Moderator
@bba, ai mai încercat? Eroarea persistă? Această problemă apare în momentul în care încerci să-ți creezi un cont Orange Money? Ai instalată ultima versiune a aplicației? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Mulțumim.

bba
Junior
Din păcate mai persista...de 4 zile, da când încerc sa creez un cont Orange Money, am ultima versiune a aplicației și și a sistemului de operare iOS, cred ca e ultimul pas din crearea contului (bara de sus e complet albastra)

bba
Junior
S-a rezolvat problema, mulțumesc pentru ajutorul oferit !