anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema creare cont Orange Money

shadowandrey
Începător

Incerc sa imi creez un cont, am trecut de partea cu buletinul si selfie dar la ultima parte a ramas blocat pe : 

Te rugam sa astepti cateva minute! Dureaza cateva momente sa procesam informatiile.Te rugam sa astepti!

De aproximativ 2 ore este la fel, nu trece mai departe. Se invarte clepsidra si atat ... am incercat sa dezinstalez aplicatia si sa o reinstalez dar fara rezultat. Modelul telefonului : Iphone 14.

Are vreo relevanta ca sunt abonat in alta retea ? Este orange money pentru toata lumea sau doar pentru clientii orange ?

Multumesc,

Andrei

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Este pentru toata lumea. Dar e posibil sa fie nevoie de interventie manuala. Deci maine dimineata cred ca se va finaliza.

Client Orange

Multumesc pentru raspuns Radu. O sa astept pana maine si revin cu un reply aici daca s-a rezolvat. 

DanielaH
Moderator

@shadowandrey, s-a rezolvat problema cu crearea contului Orange Money?

Eu am incercat sa imi refac contul, si a ramas asa de cateva zile. Am sunat in call center si mi-au zis ca cererea mea a fost ignorata pentru ca “nu ma incadrez in factorii de risc ai Orange Money.”  Am cerut mai multe detalii dar nu mi s-a dat mai multe informatii. In trecut am avut un card de credit pe care l-am rambursat cu o refinantare si nu am ramas dator ulterior am cerut inchiderea contului. Nu inteleg care sunt factorii de risc, dar daca nu mi se dau mai multe detalii voi merge la ANPC. Pentru moment am facut o solicitare scrisa sa mi dea raspunsul in scris, chiar daca imi vor raspunde sau nu, merg la ANPC, pentru ca am dreptul sa stiu in ce factori de risc ma aflu.

@bogdanosan, factori de risc înseamnă că Orange nu te considera "de încredere". Poți să te adresezi la ANPC, nu știu dacă o să ai sorti de izbânda, deoarece în condițiile generale de utilizare Orange Money este specificat că Orange își rezervă dreptul de a refuza anumiți clienți pe care nu-i consideră "de încredere".

@DanielaH, bună ziua.

M-am confruntat cu aceeași problemă și aceste câteva minute continuă să dureze până în prezent - de aproape o lună. Încerc să găsesc o modalitate de a lua legătura cu suportul pentru această problemă. După solicitarea de pe site, am primit un SMS că au încercat să mă sune, dar nu au reușit - este ciudat, deoarece nu am primit nicio apelare. La e-mail, mi s-a cerut informații suplimentare și nu am primit niciun răspuns. La Orange Shop, mi s-a spus că nu oferă suport pentru serviciul Orange Money. Situația este și mai complicată de faptul că din mai multe motive am nevoie de ajutorul unui angajat vorbitor de limba engleză. Sper foarte mult că măcar cu acest mesaj pot să mut procesul acesta din punctul mort.

Vă mulțumesc anticipat pentru ajutor.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Daca ai la dispozitie un telefon mobil, poti suna la 300 (ramura 2), daca esti in Orange, sau 0374 300 300 (ramura 2), din orice retea.

Tind sa cred ca majoritatea angajatilor au si training pe limba engleza, deci asta nu cred ca o sa fie o problema.

Sper sa rezolvi asa.

Client Orange

Salut, @Girag!

Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și adresa de e-mail a contului împreună cu o mică descriere a situației/ erorii pe care o întâmpini.

cosroman
Începător

Salutare, 

Am avut aceiasi problema acum s-a rezolvat cu validarea datelor prin sesizare la 300, dar acum nu primesc SMS pentru semnarea digitala. Se merge din eroare in eroare. Sper sa se rezolve - sesizarea a fost deja facuta.

 

 

@cosroman, bun venit în Comunitate!

Dacă ai făcut deja o sesizare la noi înseamnă că situația ta este în atenția colegilor noștri. Îți recomandăm să aștepti rezoluția lor.