23-10-2022 02:32 PM - editat 23-10-2022 02:35 PM
Incerc sa transfer niste bani din aplicatia Orange Money catre un cont Wise folosind aplicatia pe IOS. Am mai facut operatiunea de multe ori, fara nici o problema. De 2 zile mi se refuza transferul, imi apare mesajul "operatiune refuzata, operatiune blocata de catre Orange Money, rugam contactati Orange Money". Nu am limite de transfer zilnic, am fonduri suficiente. Nu inteleg ce se intampla. Am nevoie de banii respectivi dar nu ii pot accesa. Multumesc anticipat pentru ajutor!
la 23-10-2022 02:34 PM
Singura varianta e sa suni la Orange. Ori e un blocaj pe undeva, ori s-au făcut niște modificări.
la 23-10-2022 02:34 PM
Singura varianta e sa suni la Orange. Ori e un blocaj pe undeva, ori s-au făcut niște modificări.
la 24-10-2022 09:37 AM
@mrsalexander, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 24-10-2022 03:11 PM
Am luat legatura, mi s-a spus sa dezinstalez si reinstalez aplicatia, ceea ca am facut. Acum accepta transferuri instant de sume mici (pana in 100 lei) dar nu accepta transfer de sume peste 100 lei. Nu am setat nici o limita de transfer in aplicatie, nu stiu ce se intampla! Aplicatia Wise ma trimite la Orange Money ca sa validez tranzactia, pe ecranul Orange Money apare ca validata, apoi cand ma intorc in Wise spune "operatiune blocata, refuzata de Orange Money". Alte sugestii? Multumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor