anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange Money Messenger, o nouă opțiune de contact în aplicația mobilă

DanielaH
Moderator

De curând a fost lansat un nou canal digital de contact. Dacă aveți întrebări sau solicitări pe care vreți să le adresați echipei Orange Money, puteți folosi de acum și noua secțiune "Contact -> Scrie-ne" din aplicația mobilă Orange Money. Este mai simplu și mai rapid. Un operator va prelua solicitarea voastră și vă va răspunde direct în aplicație.

 

Pentru accesarea acestei opțiuni descărcați ultima versiune a aplicației Orange Money din Google Play și App Store. 

 

Vă invităm să utilizați această nouă opțiune și vă așteptăm cu feedback. 

14 Răspunsuri 14

FaraUnID
Campion certificat
E clara treaba! Se incearca si aici ducerea suportului in online, ca si in cazul Yoxo (cunoscatorii stiu ce am vrut sa spun). Orientati-va spre alte servicii similare!

FLo1
#StarMember
Util, mult mai la îndemână în special pentru utilizatori, dar cu speranța mea de a nu fi ca ”Yoxo Chat”... adică să sesizezi astăzi o problemă și să primești ANTEDATAT răspunsul după o săptămână. Pentru că în acest caz toată mierea prezentată ajunge ca steaua lui Eminescu... ”Era pe când nu se vedea / Acum o vezi și nu e”

FaraUnID
Campion certificat
Sunt aceeasi consultanti care vor prelua mesajele ca si in cazul Yoxo, ca si in cazul Djingo, va si in cazul Facebook Messenger. Cel mai probabil un serviciu externalizat efectuat de elevi si studenti part-time. Reteaua #1 este mult prea saraca sa detina departamente dedicate de suport pentru fiecare serviciu din portofoliu si sa mai si angajeze profesionisti.

DanielaH
Moderator
Aș vrea să menționez că Serviciul Clienţi Orange Money poate să fie în continuare apelat la numărul 300/ tasta 2 sau la 0374 300 300. În ceea ce privește agenții care preiau mesajele de la clienți din această nouă secțiune a aplicației, ei fac parte din echipa dedicată Orange Money și au pregătirea necesară pentru a răspunde la solicitările clienților privind acest serviciu.

Neaplicabil
Mulțumesc că mi-ați arătat cum ajung la această funcție din aplicație... dar pe de altă parte nu este deloc intuitivă poziționarea sa în meniuri. Nu mă știu să fiu cel mai prost din curtea școlii dar pur și simplu n-am reușit să dau de ea la prima strigare... până am văzut aici ce și cum.

RafaHelper
#StarMember
Salutare! @alterego ai dreptate, un buton de help sau contact in primul ecran al aplicației ar rezolva acest aspect. @daniela, ma bucur sa vad această noua funcționalitate, un exemplu ca feedback-ul oferit pentru vechea secțiune CONTACT a fost luat in considerare. Din păcate astazi la ora 13 aceasta optiune nu era funcțională, in plus notificările nu mai sunt afisate corect. Desigur am trimis feedback-ul mai departe la fel cum fac de fiecare data cand întâmpin o problemă.

Vio73
#StarMember
Cred că acest nou instrument avut la îndemână poate fi unul util atunci când se blochează aplicația. Rămâne să vedem! Mulțumim!

DanielaH
Moderator
@rafa.helper, mulțumim mult pentru comentariu și pentru feedback!

Anonim
Neaplicabil
Se intampla exact ce spunea @FLo_1, niciun raspuns dupa 2h de la mesaj, probabil imi vor raspunde peste o saptamana de ce nu pot plati pe Ghiseul.ro cu cardul OM si sunt nevoit sa transfer bani pe Revolut pentru asta.

FaraUnID
Campion certificat
Aveti si voi rabdare! Orange Money este un serviciu lansat in anul 2016, iar in anul 2019 au fost introduse si cardurile de debit. Astazi suntem in luna 04 a anului 2021, vreti ca lucrurile sa se rezolva asa..... din scurt..... de la un alt la altul !?!?! Ce naiba, doar discutam de reteaua #1 !!!

Anonim
Neaplicabil
Update: am primit raspuns, chiar daca dupa 4h. Ghiseul.ro este o trezorerie si, in acest moment, nu se pot face plati cu OM catre trezorerii. Aviz amatorilor.

FaraUnID
Campion certificat
Stop Cronometrul! Orange Money a fost lansat ca si concurenta la Revolut, adica se vrea a fi un serviciu de plati si transferuri online. Pana si reclama aia idioata cu "faci transferuri in pas de dans" ne spune ca suntem prosti daca alegem metoda clasica a statului la coada si cat de usor este in online. Asta pana te intersectezi cu Ghiseul.ro! Reteaua #1

DanielaH
Moderator

Salu tuturor!

Vă reamintim că am lansat Orange Money Messenger, canalul de chat care poate fi accesat simplu şi rapid din aplicaţia mobilă Orange Money. Pe link-ul de mai jos găsiţi şi un tutorial video dedicat acestui canal: „Cum intri în contact cu echipa Orange Money?” https://www.orange.ro/money/#tutoriale

Enjoy!

Vio73
#StarMember
Mulțumim frumos! Din păcate uitasem, dar cu această ocazie mi-am reamintit!