anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot crea cont Orange money

Anonim
Neaplicabil

Nu pot crea cont Orange money apare răspunsul.

1000005686.jpg

 De ce nu sunt eligibil?

15 Răspunsuri 15

svetalex
Maestru

Salut! Trebuie verificat punctual motivul pentru care nu poți să continui fluxul. Cel mai bine contactează un reprezentant Orange Money prin una dintre posibilitățile de mai jos:

  • Dacă ai întrebări sau probleme în legătură cu serviciile financiare digitale oferite de Orange Money, intră în aplicaţia mobilă Orange Money şi alege din meniu secţiunea Contact, opţiunea Scrie-ne. Ne poţi lăsa oricând un mesaj care va fi preluat de un operator în timpul orelor de program: de luni pana vineri de la 09:00 la 19:00.
  • Dacă vrei să ne scrii un mail, îl poţi transmite la adresa contactorangemoney@orange.com.
  • Dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău). Te ajutăm 24/7 cu situaţiile urgente (suspendarea accesului la card/cont în caz de furt/pierdere/tranzacţii nerecunoscute). Pentru alte solicitări, îţi putem răspunde de luni până vineri de la 09:00 la 18:00.Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-contactez-serviciul-clienti-orange-money-15768 

Anonim
Neaplicabil

Am sunat și răspunsul a fost că nu se știe.

Verificarea se face automat de către programe.

svetalex
Maestru

Îți pot împărtăși din experiența personală. Lucrez în domeniul bancar și nici noi nu furnizăm clienților motivele exacte pentru care nu sunt eligibili pentru produsele pentru care aplică. Probabil ești înscris pe vreo listă de clienți neeligibili sau procentul de coincidență cu vreunul din clienții înscriși pe acea listă este unul ridicat.🙂

Anonim
Neaplicabil

Pare anormal, daca nu știu motivul nu pot argumenta.

Nu este normal sa fii refuzat fara un motiv

Nu am credite sau datorii.

Nu îți bate capul... niciun client nu primește explicație cu motivele punctuale, ci doar răspunsul standard: nu sunteți eligibil/nu sunt indeplinite condițiile de eligibilitate. Și acest lucru cred că este generalizat la întregul sistem financiar/bancar. am lucrat în 4 bănci până acum, iar motivul real era transmis doar instituțiilor de control BNR/ANPC (dacă era cazul) niciodată către client.

Poți să te orientezi către altă instituție financiar bancară, căci dacă nu este o eroare tehnică (caz în care ți s-ar fi comunicat atunci când ai discutat cu un reprezentant), ci este o situație legată de eligibilitate, nu prea ai ce face. 

Anonim
Neaplicabil

Dacă m-aș adresa ANPC as rezolva ceva?

Poate obține un răspuns.

Anonim
Neaplicabil

Mulțumesc pentru răspunsuri.

Salut @Anonim, 

Sau poate nu știi ca ai credite si datorii. Exista multe cazuri de frauda in tara noastră si cei afectați afla abia cand este prea târziu.

Cere o explicație clara celor de la Orange Money din nou. Conform noilor reglementari din regulament UE privind serviciile digitale (DSA) o companie care oferă servicii digitale trebuie sa furnizeze un motiv clar atunci cand nu iți permite accesul la servicii. In caz contrar te poți adresa autorităților in ordinea de mai jos:

- Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) 

- ANCOM

- ANPC

Multa bafta, sa ne spui ce ai rezolvat.

Mai poți încerca sa iți faci contul mergând la un magazin Orange, daca mai exista aceasta opțiune.

Personal nu cred că se va rezolva nimic cu escaladarea situației cu reclamații la instituțiile menționate mai sus. Dacă ai timp și răbdare, poți încerca. Așa cum ți-am scris, la instituția la care lucrez eu, răspunsurile nu sunt niciodată punctuale/clare. Răspunsul este același pentru toți clienții - nu sunt îndeplinite condițiile de eligibilitate și nu am avut până acum sancțiuni de la ANP/BNR în nicio situație

Legislația s-a schimbat de curând, după noul regulament o instituție poate fi amendata in aceste cazuri.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

Lucrezi cumva intr-o institutie care nu da accces la baza de date salariale catre ANAF (politie, armata, servicii, etc)?

arsradu
#StarMember

Salut,

Cand, mai exact, primesti eroarea asta? E legata de un card de credit sau pur si simplu la deschiderea contului Orange Money?

Pentru ca, in primul caz s-ar putea pune problema de o eventuala eligibilitate. In al doilea....nu prea. Si tare am impresia ca intri in al doilea caz. Iar eroarea nu are nimic de-a face cu cardurile, ci cu contul.

Ar fi util de inteles ce anume nu e "compatibil". Dar as incepe cu o verificarea a informatiilor introduse. Sa fie totul scris corect. Fara caractere speciale. Sa nu ai date eronate, mai pe scurt.

In rest...trebuie facut ticket la Orange Money. Mai mult de atat nu prea ai ce face.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Eroarea e la creare cont.

Asa ma gandeam si eu. 

Cand ai incercat sa creezi contul? Astazi? Mai devreme? Sau e de mai demult situatia?

Ideea e asa: momentan par sa fie niste probleme cu serverele Orange in general. Nu m-ar mira sa afecteze si Orange Money... Eventual mai incerca din nou mai tarziu, sau maine. Dar cu mare atentie la informatiile introduse. Eventual, fa-i si o reinstalare aplicatiei. Poate ajuta si asta.

Client Orange