anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Inchidere cont si card Orange Money online?

mrsalexander
Explorator

Buna ziua,

Dupa o "lunga si fructuoasa colaborare" cu Orange Money, a venit timpul sa ne despartim, deoarece nu doresc sa am nimic de a face cu Alpha Bank, Unicredit etc.

Intrebarea este; pot inchide contul si cardul de credit Orange Money online, fara sa trebuie sa merg la vreun Orange Shop? Asta deoarece nu sunt in Romania in prezent.

Daca se poate, cum procedez? Ce pasi am de facut?

Mentionez ca soldul cardului de debit este zero si nu am avut card de credit.

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Lucifer
Cunoscător

Salut,

Mai intai trebuie sa consumi/transferi toti banii din contul tau Orange Money. Apoi daca ai un card de debit/credit e nevoie sa dai un telefon la 300 (Serviciul clienti Orange), +40 374 300 300 apelabil din strainatate si sa soliciti inchiderea cardurilor de debit/credit care dureaza 30 de zile.

Ultimul pas ar fi inchiderea contului Orange Money din aplicatie.

Atentie, inchiderea contului Orange Money din aplicatie nu reprezinta incetarea relatiei in cazul in care cardurile de debit/credit nu au fost inchise (asa am patit eu).

Spor

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Orange Money > Profil > Cont > Inchide Cont > Inchid Contul.

Client Orange

Lucifer
Cunoscător

Salut,

Mai intai trebuie sa consumi/transferi toti banii din contul tau Orange Money. Apoi daca ai un card de debit/credit e nevoie sa dai un telefon la 300 (Serviciul clienti Orange), +40 374 300 300 apelabil din strainatate si sa soliciti inchiderea cardurilor de debit/credit care dureaza 30 de zile.

Ultimul pas ar fi inchiderea contului Orange Money din aplicatie.

Atentie, inchiderea contului Orange Money din aplicatie nu reprezinta incetarea relatiei in cazul in care cardurile de debit/credit nu au fost inchise (asa am patit eu).

Spor

@Lucifer: Există cont fără card, însă NU există card fără cont. Mai exact, închiderea /expirarea cardului nu duce la înrreruperea relației contractuale.Dar atât timp cât soldul este zero, iar contul închis.... relația s-a încheiat. Valabil inclusiv la bănci. Explicație: banii "stau" pe cont. Bucata de plastic este doar un suport atașat contului, nicidecum invers.

@FLo1Aha, spunele astora de la Orange Money. Avem 0 lei pe cont, am solicitat inchiderea contului am asteptat 30 de zile, am inchis apoi contul din aplicatie si dupa doua luna, m-am trezit cu email-uri despre modificarea codului IBAN. Am sunat din nou la serviciul clienti si am aflat ca de fapt contul meu nu a putut fi inchis din simplul motiv ca aveam un card de debit care din nu stiu ce motiv tehnic era "hanging" (a se citi atarnache) iar din cauza asta relatia contractuala nu incetase, iar eu in continuare eram client Orange Money, desi mi-am sters contul din aplicatie.

 

@Lucifer: Eu aș fi procedat puțin... altfel: Aș fi închis contul cu zero lei și abia apoi aș fi așteptat acele 30 de zile. O solicitare de închidere fără a fi operată... este ca o ”răzgândire”, după părerea mea.

@FLo1O sa fiu un pic mai clar aici. Agentul de la suport clienti mia comunicat faptul ca inchiderea contului poate avea loc dupa inchiderea cardului, iar inchiderea cardului poate dura pana la 30 de zile.

Faptul ca e o tactica de a pastra clientii fara stirea lor, nu stiu, dar asa am fost informat oficial.

O bucată de plastic NU se închide, este doar suport pentru cont. Că respectivul ”agent” vorbește amatorisme este trist. Că nu există fair-play, este și mai trist. Dar știu un fapt cert: nu pui zugravul să repare instalațiile din casă.

Ca pentru viitor: O revenire cu telefon ar fi fost indicată pentru confirmarea fluxului de închidere.

mrsalexander
Explorator

Multumesc pentru raspunsuri, sper sa pot rezolva cat mai repede.

Imi pare tare rau ca renunt la Orange Money, nu am avut nici o problema cu aplicatia si totula functionat super, dar din pacate nu doresc sa intru in relatie cu Alpha?Unicredit...

Pacat ca Orange a renuntat asa usor la un serviciu care functiona perfect!

Numai bine doresc la toti forumistii!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Sigur! Alegerea ramane a fiecaruia daca vrea sa continue sau nu. Eu unul am ales varianta in care pastrez serviciile (eu am si card de debit, si de credit) atata timp cat nu apar probleme majore cauzate de aceasta migrare. Pana acum nu au fost, si nu cred ca o sa apara in viitorul apropiat.

Migrarea la Alpha Bank, din cate am observat, nu a produs niciun fel de modificari majore pe partea clientilor. Asa ca, eu unul nu am avut niciun motiv sa incetez relatia cu Orange Money.

Am fost si sunt multumit de serviciile oferite. Si cu toate ca nu sunt perfecte, si mai sunt destule de imbunatatit pe partea aplicatiei, nu am avut niciun motiv serios sa inchid contul. Adica, simplul fapt ca sunt parte din Alpha Bank pentru mine nu a insemnat mare lucru, atata timp cat serviciile pe care le primesc, si relatia pe care o am cu Orange Money ramane neschimbata. Si...pana acum, asa a si fost. Daca n-as fi stiut ca Orange Money a fost parte din grupul Orange si acum este parte din Alpha Bank, as fi putut sa-mi fac linistit contul astazi si sa fiu foarte multumit. Nu stiu ce anume te nemultumeste pe tine la migrarea asta, si de ce crezi ca ar aparea probleme (dupa cum ziceam, alegerea este a fiecaruia), dar...eu unul n-am observat nicio diferenta. Echipa este aceeasi, serviciile sunt aceleasi, comisioanele sunt aceleasi si, mai ales, beneficiile raman aceleasi.

Dar stiu ca nu suntem toti la fel, si e normal sa vedem lucrurile diferit. Decizia iti apartine.

Client Orange

Corect! Atat timp cat nu ma afecteaza cu nimic aceasta migrare, nu ma deranjeaza nici daca OM era cumparat de o banca din Zanzibar. 

RafaHelper
#StarMember

Căutând informații despre închiderea contului am aflat si despre varianta de mai jos:

In cazul in care Clientul nu a efectuat nicio operatiune in cont pe o perioada de timp mai mare de 6 luni
consecutive. Daca soldul contului este negativ sau zero, Alpha Bank nu va instiinta Clientul despre
închiderea contului.