Marce, bun venit in Comunitate!!!
"Poţi avea acces la informaţii printr-unul dintre canalele de mai jos:
► Dacă foloseşti aplicaţia Orange Money poţi verifica suma prin opţiunea Detalii My Reserve la Rămas de plată. Apoi, poţi vizualiza scadenţarul prin opţiunea Grafic de rambursare.
Dacă ai întrebări, ne poţi contacta selectând din meniul aplicaţiei secţiunea Contact, urmată de opţiunea Scrie-ne.
► Dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău)."
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-aflu-cat-mai-am-de-plata-inainte-de-data-transferului-my-reserve-16412
"Inainte de data transferului, rambursarea anticipată poate fi realizată prin aplicaţia mobilă Orange Money:
poţi alimenta contul digital utilizând un alt card sau efetuând un transfer IBAN dintr-un alt cont bancar
selectezi opţiunea Rambursează anticipat din secţiunea My Reserve.
Menţionăm că transferul creditului către RoCAPITAL IFN SA nu implică niciun cost adiţional, iar ulterior rambursarea anticipată se poate solicita la noul creditor în aceleaşi condiţii contractuale."
DETALII: https://www.orange.ro/help/pot-rambursa-anticipat-creditul-inainte-de-transferul-my-reserve-16413