anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Chat Orange Money, funcționează ?

Musicallro
Junior entuziast
A fost lansat recent serviciul de chat Orange Money prin care poti contacta echipa Orange Money mai simplu decat prin apel telefonic.
Cand ai nevoie de asistenta, intra in aplicatia mobila Orange Money si selecteaza din meniu, sectiunea Contact / Scrie-ne.
Ai folosit acest serviciu de chat? Funcționează?
11 Răspunsuri 11

Razvan
#StarMember
Încă nu l-am folosit că nu am avut nevoie de consultanță dedicată pentru cardul OM. Serviciile în acest moment funcționează, transferurile, totul este în regulă.

Jay
Campion certificat
Funcționează.. dar, mai mult de reinstalare aplicatie, mie nu mi-a spus.. decat sa trimit mail cu eroarea.. si la mail, customerorangemoney@orange.com, nu am primit niciun raspuns..

delfinas
#StarMember
Nu am OM, deci nu am incercat chatul, dar cred ca functioneaza ca/cand e activ si cel din MyOrange.

Vio73
#StarMember
La mine e ok! Nu îl folosesc, dar este funcțional!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Musicallro salut! Este un topic dedicat în comunitate în care am anunțat acestă nouă opțiune de contact și poți citi părerile altor membri: https://comunitate.orange.ro/questions/2643115-orange-money-messenger-optiune-contact-aplicatia-mobila Ai avut nevoie de ajutor și ai încercat și tu această nouă opțiune? @Jay nu poți scrie pe chat? Ce eroare îți afișează?

FLo1
#StarMember
Nu l-am folosit, dar dacă e funcțional precum chat-ul de la Yoxo atunci e pe drumul cel bun. Și nu mă refer la da/nu, ci la "cum". Situațiile cele mai multe au fost cu mesaje antedatate și întârziate. Oricum, principiul rămâne același.

Musicallro
Junior entuziast
@MihaelaC Acum 10 zile, când am avut ceva probleme nu funcționa. Pagina respectiva de Chat era albă... Am fost nevoit sa sun la 300.

mariancirjau
Junior entuziast
eu cand am avut nevoie de rezolvat ceva a functionat dar sunt chestii ce tin de operator si atunci trebuie sunat la 300

Jay
Campion certificat
@MihaelaC, pe chat am putut sa scriu, n-am putut trimite o captură, nu știu de ce, dar, gândea prea mult și am renunțat.. drept urmare, răspunsul consultantului a fost sa reinstalez aplicația sau sa trimit mail.. A trecut o luna de când am trimis mail.. este posibil și sa nu existe rezolvare, la momentul asta, poate cer eu prea mult, fiind obișnuită cu aplicația băncii la care am cont.. dar, mi-ar fi placut o confirmare.. In asteptarea raspunsului, m-am gandit cum as putea rezolva.. si, m-am descurcat altfel..

DanielaH
Moderator
@Musicallro, dacă ai folosit recent serviciul de chat Orange Money, te așteptăm aici cu feedback.

Musicallro
Junior entuziast
Am răspuns acum 6 zile lu @MihaelaC