anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Experiența unei doamne de 75 de ani într-un magazin Orange

mariam02
Începător

Hello tuturor, 

Aș vrea să vă împărățesc experiența unei doamne de 75 de ani în magazinul Orange. Doamna le-a trecut pragul în speranța semnării unui contract de portare a serviciilor de la o companie concurentă către Orange. Domnișoara vânzătoare i-a făcut o ofertă bunicică. Până aici toate bune și frumoase. Urmează însă o serie de ilegalități în opinia mea. 1. Domnișoara vânzătoare ii spune doamnei în vârstă ca în vederea încheierii contractului are nevoie de un cod trimis către doamna. Îi ia telefonul din mână și introduce acel cod care ulterior va afla doamna ca reprezenta semnătura dumneaei. 2. Nu o lasă să citească contractul și nici nu-i dă o copie decât la insistentele repetate ale doamnei de 75 de ani. Contractul evident nefiind semnat on paper. 3. Îi oferă un nr pentru urgențe și eventuale probleme la care evident ca nu va răspunde. 4. Pe un ton extrem de agresiv îi spune doamnei a doua zi când aceasta anulează portarea ca a făcut-o să își piardă timpul și în consecință e bună de plată 2 ani pentru numărul provizoriu. Vă las pe voi să comentati eu fiind subiectivă întrucât e vorba de o persoană foarte apropiată. 5. Managerul de magazin ne-a spus ca portarea nu se poate anula decât în 24 de ore pentru ca a fost făcută în magazin. Dacă însă dorești online se efectuează obligatoriu la fostul Telekom. 

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, se practică și pe la alții și ține probabil de șmecheria românească, neavând vreo legătură cu Orange sau altă companie. Probabil că persoana respectivă ( vânzătoarea) dorea să ,,profite" mai mult decât era necesar.

Chiar îmi pare rău pentru experiența neplăcută și e cam fără comentarii!

Jay
Campion certificat

Hello!

  • Eu n-am mai fost de mult timp intr-un magazin fizic, decât pentru a ridica o comanda facuta online..
  • Am fost intr-un magazin fizic insa cand am vrut sa portez un numar la concurență.. in momentul când am renunțat la portate, am fost obligată sa platesc numărul provizoriu insa doar pana la sfârșitul lunii.. a fost o experiență interesantă.. semnătura pe tabletă, ca trimite contractul pe mail, a notat mail-ul gresit asa ca n-am primit nimic și în orice moment al lunii făceam cererea de portare, trebuia sa plătesc pana la sfârșitul lunii respective.. factura cu cei câțiva lei de plata au trimis-o în schimb prin posta.. 
  • Ce vreau sa spun este ca de platit ceva se plătește, insa, vorbim de niște zile, in niciun caz nu 2 ani.. 
  • Cu siguranță comportamentul asta lasa de dorit.. mult.. 
  • Despre parteneri Orange am mai auzit sa practice diverse lucruri de genul asta, nu si despre un Orange Shop.. 
  • Situația asta s-a petrecut la Orange sau la un partener Orange?