la 06-08-2023 11:01 AM - editat ultima oară la 07-08-2023 08:50 AM de DanielaH
Bună ziua cind poate fi remediata sesizarea nr 4897350. De trei săptămâni stam fara internet. Am săi chem pe cei de la DIGI să-mi fac un abonament nou la ei ca voi sunteți sub orice critica si pe al vostru nu îl mai plătesc
la 06-08-2023 01:25 PM
Salutare!
Îmi pare sincer rău pentru situația neplăcută prin care treci. Cei de aici nu suntem Orange, ci o Comunitate a clienților Orange. Poți să îi întrebi pe chat Djingo sau pe chatul din aplicația My Orange.
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Baftă!
la 07-08-2023 08:52 AM
Lucian, ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 09-08-2023 09:32 AM
Orange România communications
la 09-08-2023 12:36 PM
Ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor