la 09-01-2025 06:11 PM - editat ultima oară la 13-01-2025 09:52 AM de DanielaH
Buna seara,
dupa ce am fost preluat de la Telekom, am avut destul de des intreruperi la internetul fix.
Nu pricep, daca o companie nu poate gestiona o astfel de achizitie si serviciile pe care le ofera sunt slab calitative, unde **beep** sunt autoritatile romane?
la 09-01-2025 06:16 PM
Salut!
Tot ce pot sa te sfătuiesc este sa iei legătura cu serviciul clienți prin metodele de contact de mai jos, in care sa le explici situația.
la 09-01-2025 06:40 PM
Salutare!
Poți să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. De asemenea, ai varianta Chat Djingo sau chiar să le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă multă!
la 12-01-2025 03:45 PM
Problema s-a rezolvat! Multumesc!
la 12-01-2025 03:59 PM
Salut,
Mulțumim pentru feedback.
Dacă tot ai marcat răspunsul tău ca și soluție, te rugăm să și detaliezi modul în care s-a rezolvat problema pentru a ajuta și pe alți membri ai comunității (editează răspunsul).
O zi frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor