anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract

Lilliana
Începător
  • Am fost informata ca în zona în care locuiesc vor fi scoase cablurile de cupru și înlocuite cu fibra. Am acceptat schimbarea la internet și tv; pe contul meu de orange a apărut imediat schimbarea, dar pe contul de orange fix inca mai figurez  cu abonamentul vechi.  Deși sunteti o singura companie , mi se cere rezilierea contractului ( consider ca ar fi normal încetarea de drept odata cu noua instalare  și operata de Orange) , iar în secțiunea" contact" nu pot depune nicio cerere. Cum pot rezilia contractul care expira în 02.2025 și dacă voi fi penalizata ( schimbarea a fost efectuata forțată de modificările pe care le aduceți  dv retelei).

 

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trecerea nu implică nimic din punct de vedere contractual, pentru că nu a fost realizată de către tine. Adică se va închide cel vechi și vei figura cu cel nou, chiar dacă mai aveai perioadă contractuală. Eu am avut antenă satelit și când m-au trecut pe fibră ( după ce s-a instalat în zonă) mi-au închis în 30 de zile contractul pentru antena satelit și net fix 4g, chiar dacă mai aveam contract aproximativ un an jumătate, fără penalități.

Poți să le scrii din  Chat Djingo.

Sau din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- scrie-ne și apoi transfer operator.

Poți încerca din secțiunea Contact , mai jos în pagină unde scrie Trimite-ne un mesaj, după care completezi câmpurile respective. Dacă nu reușești cu unul anume, alege ,,Altele".

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trecerea nu implică nimic din punct de vedere contractual, pentru că nu a fost realizată de către tine. Adică se va închide cel vechi și vei figura cu cel nou, chiar dacă mai aveai perioadă contractuală. Eu am avut antenă satelit și când m-au trecut pe fibră ( după ce s-a instalat în zonă) mi-au închis în 30 de zile contractul pentru antena satelit și net fix 4g, chiar dacă mai aveam contract aproximativ un an jumătate, fără penalități.

Poți să le scrii din  Chat Djingo.

Sau din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- scrie-ne și apoi transfer operator.

Poți încerca din secțiunea Contact , mai jos în pagină unde scrie Trimite-ne un mesaj, după care completezi câmpurile respective. Dacă nu reușești cu unul anume, alege ,,Altele".

Baftă!

Multumesc!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cu mare plăcere!