anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract dupa schimbarea titularului

Cyclame
Începător

Bună ziua,

 

din luna februarie am schimbat titularul contractului, dar vechiul contract nu a fost reziliat, deci în continuare primesc facturi care se suprapun, pe numele ambilor titulari, deși e același abonament. Cum fac să reziliez contractul inițial?

Mulțumesc anticipat

5 Răspunsuri 5

svetalex
Maestru

Salut! În Comunitatea Orange nu te putem ajuta cu verificări punctuale pentru contul tău. Trimite un mesaj în secțiunea Contact https://www.orange.ro/contact/ în care să explici situația și cu siguranță se va găsi o soluție.

 

Cu recomandarea atasarii contractului de cesiune (sau macar prima pagina, in care sa apara si data de la care se cesioneaza).

FLo1
#StarMember

@Cyclame: În baza contractului de cesiune, vechiul titular s-a degrevat de obligația plății oricărei facturi emise pentru perioade ulterioare cesiunii. Problema se rezolva de către Serviciul clienți cu un simplu apel la 300 (0374 33 300) sau prin chat-ul Djingo. Succes.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă este vorba despre fostul Telekom, trebuie trimisă o cerere aici:

https://www.orange.ro/contact/ 

Baftă!

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Da, în mod normal trebuia să se șteargă totul de la fostul proprietar, dar cum încurcate sunt ,,căile Domnului", cine știe ce s-a întâmplat în realitate.

Sper ca de data aceasta să reușești!

Dacă este vorba despre Orange Romania, poți trimite sesizarea de aici:

 

DanielaH
Moderator

@Cyclame, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?