anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Există probleme cu semnalul TV la Telekom (Comuna Timișești, Jud. Neamț)?

seby47
Începător

Bună ziua! Mă numesc Alexa Petru si as dori să aflu dacă există probleme cu semnalul TV la Telekom că dimineață când dădui drumul la TV nimic semnal, am dat de vreo 10 ori la receiver restart...si tot nimic.

 

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Comunitatea Orange e formata in mare parte din clienti. Deci…numele si prenumele, cu toate ca suntem incantati de cunostinta, nu ajuta cu nimic la rezolvarea problemei. 🙂

Cu toate astea, ceea ce ar ajuta ar fi daca ne-ai putea spune in ce localitate folosesti serviciile (in caz ca e o problema locala), si eventual o sesizare pe care o poti face cu un apel la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea). Pentru acces la operator, poti folosi ramura 1-3-2.

Client Orange

Comuna Timișești Jud. Neamț

In regula. Ai incercat sa faci o sesizare? Daca nu, iti recomand sa incerci si asta.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trebuie vorbit cu ei, pentru a nu fi probleme punctuale, doar la tine. Am pățit și eu să am probleme punctuale la serviciu și fără apel la 300 sau 0374300300 , apoi 1-3-2, nu s-a putut rezolva.

Baftă multă!

DanielaH
Moderator

Salut, Petru, și bun venit în Comunitate!

Nu avem semnalat niciun incident de rețea în comuna Timișești. Așa cum spunea și arsradu, îți recomandăm să iei legătura cu colegii noștri pentru verificarea situației tale punctuale. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

DanielaH
Moderator

@seby47, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?