Servicii de Internet si TV
Află tot ce ai nevoie despre setările de Internet, Wi-Fi, grila TV și canalele disponibile
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Internet sub orice critica!

Se mai confrunta cineva cu astfel de probleme? La noi sunt cate 2-3 episoade saptamanal... practic din 7 zile, 5 nu avem internet! De semnal nu mai vorbim! Amuzant e ca Orange ne contacteaza pe numarul de Digi si ne propun abonamente! Cea mai distrus...

MihaelaA_0-1726842832252.jpeg
Dyodor22 de către Junior
  • 2200 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 6 aprecieri

[Rezolvat] Factura incorecta

Am facut un abonament de pachet premium care costa 78 de lei pe luna in primele 6 luni…iar dupa 6 luni 150 de lei…prima factura primita este de 235 de lei…nu se poate asa ceva…am sunat si mi a spus ca abonamentul este de 125 de lei pe luna.:nu exista...

Adrian1989 de către Junior
  • 1524 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 3 aprecieri

ZTE F6600R port forwarding

Salutari,Incerc de vreo 2 saptamani sa imi deschid portul 9 de pe routerul ZTE F6600R oferit de orange la pachetul Fibra 2000 si nu reusesc de nicio culoare. Vreau sa deschid acest port ca sa pot deschide calculatorul din afara domiciliului (Wake on ...

TeddyNapalm de către Junior
  • 1557 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Reziliere contract

Am fost informata ca în zona în care locuiesc vor fi scoase cablurile de cupru și înlocuite cu fibra. Am acceptat schimbarea la internet și tv; pe contul meu de orange a apărut imediat schimbarea, dar pe contul de orange fix inca mai figurez  cu abon...

Lilliana de către Începător
  • 1492 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Nu mai pot accesa HBO Max

bună ma poate ajuta cineva cu o informație referitoare la max?de când aplicația a fost schimbată nu mai pot accesa max,deși plătesc lunar pentru ea la orange când vreau să intru mă pune să achiziționez un nou abonament.Multumesc 

Corina19D de către Junior
  • 1762 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 5 aprecieri