In urma migrarii de la iptv la dvbc nu mai functioneaza hbo
In urma migrarii de la iptv la dvbc canalele codate nu mai functioneaza. Tehnicianul care a venit la instalare nu a stiut ce sa faca. La suport tehnic nu se poate ajunge. Ce sa fac?
In urma migrarii de la iptv la dvbc canalele codate nu mai functioneaza. Tehnicianul care a venit la instalare nu a stiut ce sa faca. La suport tehnic nu se poate ajunge. Ce sa fac?
Va salut! Poate cineva mai bine informat, din comunitate, dorește sa ma lămurească asupra următoarei situații:- Acum cca 2 luni am făcut prelungirea abonamentelor la serviciile OROC, știind ca urmează trecerea clienților in Orange România. De altfel,...
Am făcut cea mai proastă afacere să trec pe fibra. Veșnic avem probleme cu semnalul și nici măcar nu au bunul simț să anunțe că au defecțiune. Dar dacă eu nu plătesc facturile imediat îmi trimite SMS sau email. Cred că o să trebuiască să deschid proc...
Salut!De ceva timp am observat că a dispărut opțiunea de conectare prin Orange Communications pe site-ul Voyo, iar din acest motiv nu mai pot accesa contul pe dispozitive noi. Totuși, pe televizor sunt în continuare logat și Voyo funcționează normal,...
Buna ziua De ce aplicatia Voyo nu permite logarea prin Orange COMUNICATION, ci doar prin Orange Romania? In browser sunt disponibili pentru logare ambii operatori Sa se inteleaga, NU VORBESC DE ABONAMENT NOU!!!! Va rog nu scrieți pe langa subiect !
Buna ziua! Detin pachetu hbo max platit prin factura iar cand intru pe cont la hbo dupa ce ma loghez imi spune ca nu am nici un abonament activ. Am incercat sa imi introduc codul de facturare cel din 13 cifre iar la celalalt cod cel cu mobilititv am ...
Din cauza unor neînțelegeri mi s-a închis abonamentul de internet, operatorii sunați îmi tot ziceau ca durează între 5-10 zile reactivarea așa ca m-am dus la un magazin orange care mi a activat un contract și a doua zi mi-a trimis tehnicianul. Proble...
Buna seara Comunitate , am o fibra de 2300 megabite cu un modem / router ZTE F6605 R wifi 6 , am solicitat operatorului daca are un mobem care are in configurare un VPN , Binenteles ca am fost trimis la Plimbare cu clasica replica : Furnizo...
Salutare,Am nevoie de ajutor. Locuiesc în Roma, Italia. Am folosit timp de câțiva ani abonamentul TV satelit al unui prieten care locuiește în România. L-am plătit lunar, totul la zi. Prietenul meu a făcut cerere de reziliere a contractului la începu...
Buna ziua,Sunt client pachet telefonie fixa-internet-tv (prin fibra). Am in locuinta 3 televizoare legate in retea. Unul pe decodor, care merge perfect si doua (un Starlight si un Vortex) care folosesc cartele si de care nu sunt deloc multumit. 1. Ca...
| Utilizator | Număr |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor