Servicii de Internet si TV
Află tot ce ai nevoie despre setările de Internet, Wi-Fi, grila TV și canalele disponibile
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Soluționat! Trecerea de la fibra 100 (adsl Telekom/ OROC) la Fibra 1000 sau superior Orange.

Va salut! Poate cineva mai bine informat, din comunitate, dorește sa ma lămurească asupra următoarei situații:- Acum cca 2 luni am făcut prelungirea abonamentelor la serviciile OROC, știind ca urmează trecerea clienților in Orange România. De altfel,...

Ilie43 de către Explorator entuziast
  • 1002 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Vreau sa închid abonament

Am făcut cea mai proastă afacere să trec pe fibra. Veșnic avem probleme cu semnalul și nici măcar nu au bunul simț să anunțe că au defecțiune. Dar dacă eu nu plătesc facturile imediat îmi trimite SMS sau email. Cred că o să trebuiască să deschid proc...

Alin29 de către Începător
  • 200 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Conectare pe Voyo prin Orange Communications

Salut!De ceva timp am observat că a dispărut opțiunea de conectare prin Orange Communications pe site-ul Voyo, iar din acest motiv nu mai pot accesa contul pe dispozitive noi. Totuși, pe televizor sunt în continuare logat și Voyo funcționează normal,...

idontknow79 de către Începător
  • 237 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Logare in aplicatia voyo prin Orange COMUNICATION

Buna ziua De ce aplicatia Voyo nu permite logarea prin Orange COMUNICATION, ci doar prin Orange Romania? In browser sunt disponibili pentru logare ambii operatori  Sa se inteleaga, NU VORBESC DE ABONAMENT NOU!!!! Va rog nu scrieți pe langa subiect !

memo25 de către Junior entuziast
  • 1987 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Nu ma lasa sa ma conectez la Hbo max

Buna ziua! Detin pachetu hbo max platit prin factura iar cand intru pe cont la hbo dupa ce ma loghez imi spune ca nu am nici un abonament activ. Am incercat sa imi introduc codul de facturare cel din 13 cifre iar la celalalt cod cel cu mobilititv am ...

Paul-700734 de către Începător
  • 1111 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Schimbare abonament Fibră

Din cauza unor neînțelegeri mi s-a închis abonamentul de internet, operatorii sunați îmi tot ziceau ca durează între 5-10 zile reactivarea așa ca m-am dus la un magazin orange care mi a activat un contract și a doua zi mi-a trimis tehnicianul. Proble...

Ddd1 de către Începător
  • 328 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Preluare abonament OROC tv satelit în străinătate

Salutare,Am nevoie de ajutor. Locuiesc în Roma, Italia. Am folosit timp de câțiva ani abonamentul TV satelit al unui prieten care locuiește în România. L-am plătit lunar, totul la zi. Prietenul meu a făcut cerere de reziliere a contractului la începu...

Fantotti de către Junior
  • 739 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Anumite posturi din televiziune nu sunt titrate

Buna ziua,Sunt client pachet telefonie fixa-internet-tv (prin fibra). Am in locuinta 3 televizoare legate in retea. Unul pe decodor, care merge perfect si doua (un Starlight si un Vortex) care folosesc cartele si de care nu sunt deloc multumit. 1. Ca...

Costelus63 de către Începător
  • 595 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 4 aprecieri