anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Voyo la orange communications

Alexandra171
Junior entuziast

Bună ziua am abonament la orange communications pt cablu și am luat și opțiunea voyo. Când încerc sa autentific pe voyo cu emailul și parola mea de la Orange nu merge. Ce as putea face sa pot viziona voyo prin orange?

1 Soluţie acceptată‚

Buna Georgiana!

Nu am reusit in aplicatie...DAR.

Am reusit pe browser, fie pe pc sau pe telefon, pe telefon daca vrei sa iti mearga, dezinstalezi aplicatia VOYO, si te loghezi pe browser, google chrome, cu adresa de email si parola de la Orange Romania Communications. O SA ITI MEARGA , eu am reusit. DUPA CARE, intri in cont si poti sa iti adaugi tv-ul prin adaugare COD. Din pacate, pe aplicatie nu merge. SUNT CEVA PROBLEME.

 

EDIT : REVIN CU O NOUTATE!

Am reinstalat aplicatia VOYO, eu fiind deja logat pe browser, automat m-a dus pe aplicatie si VOILA.

MERGE! ACUM SUNT LOGAT PE APLICATIE..multumita faptului ca am reusit sa ma loghez pe browser prima data, dupa care am apasat pe home si automat s-a logat pe aplicatie contul inregistrat in browser! 

Succes! Daca te pot ajuta intr-un fel, astept mesaj.

Vizualizare soluţie în postul original

36 Răspunsuri 36

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ce anume se intampla cand incerci sa te autentifici? Ai incercat sa pornesti activarea de aici? Sau de unde ai incercat sa intri si nu a mers?

 

 

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat prin Orange tv connect sau cum?

https://tvconnect.orange.ro/

Alexandra171
Junior entuziast

Nu înțeleg de ce este asa de complicat sa poți accesa voyo încerc sa bag parola și emailul de la orange my fix ca acolo mi am făcut cont și nu functioaneza

Atunci cere ajutor la suport:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!

Alexandra171
Junior entuziast

Screenshot_20231002_142928_Samsung Internet.jpg

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Asta apare dupa ce ai selectat Orange Romania Communications?

Client Orange

Buna @Alexandra171

Trebuie sa alegi din pagina de login Orange Romania Communication si vei fi redirecționata către o noua pagina de login unde trebuie sa introduci adresa de email si parola folosita pentru contul Orange Romania Communication. Sa ne spui daca a funcționat.

Nu funcționează.

Ne poți arata ce eroare primești?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Alexandra, din screenshot-ul tau pare ca incerci sa te conectezi cu adresa de email ca si cont Voyo, nu OROC. De aceea e posibil sa nu mearga.

Daca ai selectat optiunea de Orange Romania Communications, ne poti spune ce eroare primesti? Sau te intoarce in acelasi loc? Ce se intampla mai exact? Poti sa descrii pas cu pas ce faci, si cand iti da eroare?

Client Orange

Întru pe voyo aplicația sunt 3 opțiuni 1 să-ți faci abonament la ei direct 2 prin orange și ale 3 prin orange communication Dau pe orange communication îmi bag emailul și parola cum bag de obicei și pe my orange și îmi da eroare apoi am încercat și pe orange și tot același lucru îmi da ca emailul sau parola este Incorecta

Screenshot_20231002_142928_Samsung Internet.jpg

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Am inteles. Mersi frumos.

Ceea ce e ciudat e ca din screenshot-ul tau pare ca incerci sa intri pe contul de Voyo direct...si, evident, nu-l recunoaste, pentru ca nu e cont de Voyo. Deci, dupa cum am banuit, cu toate ca selectezi optiunea OROC, te intoarce inapoi in login.

Ai incercat cumva si login-ul de pe site de aici ? Tot asa se intampla?

Client Orange

Am încercat acum 2 min și ma loghez in orange pot intra dar când ajuns la voyo ma pune sa platesc prin abonament  la voyo nu la orange 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Mmmm....pai stai un pic, ca in cazul asta, problema s-ar putea sa fie pe contul tau OROC... Cred ca acea optiune de login poate fi folosita doar dapa ce ai activat optiunea pe cont... Nu stiu daca merge si ca punct de plecare pentru activarea ei.

Poti incerca te rog frumos de aici: https://www.orange.ro/tv/tv-go/optiuni-tv-go/ ?

Ai acolo un buton de Activeaza din Cont.

arsradu_0-1696328470597.png

E posibil sa fie o problema pe contul tau OROC mai degraba decat pe partea Voyo. Doar o parere binenteles.

 

Client Orange