anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

TV Connect si Antena Play

Georgeta94
Junior

Buna. As fi curioasa daca mai intampina cineva aceasta problema. Inca de la semnrea contractului de televiziune prin satelit nu am putut avea acces la Orange TV Go. Pentru ca pe atunci nu imi era atat de utila functia nu aam insistat foarte mult la departamentul deranjamente dar am mentionat problema de cate ori am avut ocazia, prind drept raspuns "Verificm si revenim noi catre dvs.", lucru care nu s-a intamplt niciodata. In prezent am nevoie mai mare de serviciile de Streaming decat de cele de satelit motiv pentru care am activat functia de Antena Play si am solicitat din nou remedierea situatiei cu Tv Go/ Tv Connect. De 3 zile discut zilnic cu operatori de la departtamentul de deranjamente. Ieri am avut 9 apeluri cu durata cuprinse intre 20 si 48 de minute. Nimeni nu a reusit sa rezolve aceasta problema. Doar vesnicul raspuns "Revenim in scurt timp cu un telefon". Am scris o reclamatie pe adresa de email reclamatii@orange.ro. Din nou nici un raspuns, nici un numar de inregistrare. NIMIC. Avand in vedere neplacerile create si faptul ca nu beneficiez de serviciile stipulate in contract, credeti ca este nevoie sa fac o reclamatie ANPC? 

Sunt curioasa sa vad si opiniile/experientele altor abonati.

Multumesc!

19 Răspunsuri 19

Dacă vrei, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat.

DanielaH
Moderator

@Georgeta94, dacă situația mai este de actualitate, te așteptăm în continuare în mesaj privat cu un număr de telefon corect (valid). Mulțumim.

Îmi cer scuze! V-am scris în privat  

Mulțumesc mult pentru detalii. Am rugat colegii să verifice și mi-au confirmat că situația ta este în atenția departamentului tehnic. Există un ticket deschis pentru sesizarea ta, deci este în analiză și în curs de remediere.

DanielaH
Moderator

Georgeta, s-a rezolvat situația? Ne poți confirma, te rog?