anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sesizarea 4897350

Lucianspanachi
Începător

Bună ziua cind poate fi remediata sesizarea nr 4897350. De trei săptămâni stam fara internet. Am săi chem pe cei de la DIGI să-mi fac un abonament nou la ei ca voi sunteți sub orice critica si pe al vostru nu îl mai plătesc 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare sincer rău pentru situația neplăcută prin care treci. Cei de aici nu suntem Orange, ci o Comunitate a clienților Orange. Poți să îi întrebi pe chat Djingo sau pe chatul din aplicația My Orange.

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Baftă!

DanielaH
Moderator

Lucian, ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Orange România communications

Ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?