anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] orange tv connect - nu imi apare abonamentul ca fiind activ

gabriel23ro
Junior
Buna,
pe fix.orange.ro am la "Orange TV Connect" active: "Canale TV online M, HBO+HBO COMEDY HHO GO, Pachet Online Orange Sport +"
Cu exact acelasi cont si pass fac login pe https://tvconnect.orange.ro/, aleg "Autentificare cu FIXOrange" dar in profil la Abonament imi apare "În prezent nu aveți abonamente." si nu pot vizualiza nici un program.
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

gabriel23ro
Junior
s-a rezolvat dupa alte 4-5 apeluri.. in fix.orange.ro la "Orange TV Connect" -> "Administrare aliasuri" aveam "Prepaid Orange TV Connect" si trebuie sa fie "Postpaid Orange TV Connect". Persoana de la Orange mi-a cerut sa merg in "Setari Cont"->"Administrare cont" si sa sterg contul curent dupa care persoana mi-a facut un alt cont cu acelasi mail si a pus un pass default pe care eu l-am schimbat ulterior(schimbare pass nu mi-a mers de la "Setari Cont"->"Profilul meu" dand ceva eroare dar a mers sa ma deloghez si sa dau ca si cum am uitat pass si cer reset de pass...).

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
Campion certificat
Salutare! Atunci contactează-i prin Chat Djingo, la sesizari@orange.com sau la 300 și comunică-le aceste aspecte, care țin de partea tehnică. Înainte, încearcă și pe versiunea laptop/ desktop, poate funcționează așa. Succes!

gabriel23ro
Junior
multumesc pentru raspuns. Am incercat si pe desktop si pe doua laptop-uri cu win7 respectiv win10. De 3 zile am facut si tichet, s-au uitat 3 persoane pana acuma, ieri mi-au spus ca vor implica un team leader si ca ma suna azi la 10. Azi la 10 au sunat, dupa robot nu se mai auzea nimica si mi-au inchis fara sa ma mai resune, eu degeaba sun ianpoi... nu am cum sa contactez direct persoanele iar persoana de la telefon nu poate vedea ce vad eu 😞 , nu au mailuri unde sa le pot trimite printscr...

Vio73
Campion certificat
Îmi pare rău pentru situația extrem de neplăcută prin care treci!Trmiite la sesizari@orange.com, așa cum ți-am spus.

Giorgino
Începător
Buna ziua, ma scuzați, am aceeași problema. Cum ați rezolvato daca ați rezolvat? Ms.

Vio73
Campion certificat
Sau puteți trimite și un email la aplicatii@orange.com. Sper să funcționeze, pentru că pentru Orange tv go, funcționează. Acolo spuneți cum vă numiți, numărul de telefon asociat contului My Orange fix, etc. Succes!

gabriel23ro
Junior
am trimis la aplicatii@orange.com si sesizari@orange.com dar s-a dus tot catre orangeromaniacommunications@custhelp.com si am primit un nou id de sesizare... la fel cum am primit cand am facut sesizarea pe site :( Daca cineva primeste rezolvarea intre timp, rog sa scrie pe acest chat.

gabriel23ro
Junior
s-a rezolvat dupa alte 4-5 apeluri.. in fix.orange.ro la "Orange TV Connect" -> "Administrare aliasuri" aveam "Prepaid Orange TV Connect" si trebuie sa fie "Postpaid Orange TV Connect". Persoana de la Orange mi-a cerut sa merg in "Setari Cont"->"Administrare cont" si sa sterg contul curent dupa care persoana mi-a facut un alt cont cu acelasi mail si a pus un pass default pe care eu l-am schimbat ulterior(schimbare pass nu mi-a mers de la "Setari Cont"->"Profilul meu" dand ceva eroare dar a mers sa ma deloghez si sa dau ca si cum am uitat pass si cer reset de pass...).

DanielaH
Moderator
@gabriel23ro, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim mult că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Te mai așteptăm în Comunitate.

Giorgino
Începător
mersi, am sa incerc