anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Dezamagire Orange - nu am semnal la tv și internet

Cry78
Junior

Dragi abonati Orange ați intampinat și voi ce intampin și eu de pe data de 29 noiembrie 2023 nu am semnal la tv și internet și ma amana în fiecare zi ca vine să repare .....nici în ziua de azi nu au venit și azi mi-au zis ca pe 12 decembrie 2023.....e posibil cât își poate bate joc aceasta firma????

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember

@Cry78: Anumite situații datorate involuntar cauzelor naturale ale vremii prin care a trecut fiecare utilizator din zona ta de reședință sunt de înțeles și vor fi reglementate ulterior de către furnizor. Nu e o situație de dorit, dar situația sper să se remedieze cât mai curând. Numai bine. 

Este inadmisibil ce se întâmplă cu aceasta firma...... a venit cineva și a constatat că e cutia de pe stalp și....la revedere din acea clipă de pe 4 decembrie mă amana în fiecare zi acum îmi zic că pe 12...... nu este normal

Din păcate anumite echipamente fie ajung mai greu din import, fie amploarea defectelor nu este izolată la acel stâlp. Alternativa e recomandată, însă decizia radicală o consider pripită. Poate ai observat cât de "ușor" ajunge un iPhone în România. Similar și cu astfel de echipamente de comunicații. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Îmi pare sincer rău pentru acest incident extrem de neplăcut. Sincer, nu am avut de mulți ani niciodată probleme.

Ai făcut și o sesizare scrisă din secțiunea Contact?

https://www.orange.ro/contact/

 

Mă gândesc la faptul că este ceva mai complex și din acest motiv durează așa de mult!

Să sperăm că se rezolvă mai repede totuși!

Am făcut reclamati ori unde sa putut și primesc doar amanari......bataie de joc. Rămâne doar să schimb furnizoru

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Probabil că este un odb de pe stâlp ce trebuie înlocuit și asta nu mai ține de instalatorul care aduce fibra în casă, ci trebuie să vină o altă echipă. Ar fi trebuit totuși să se miște mult mai repede, nu le înțeleg nici eu lentoarea asta enervantă!

Mda asta e..... mă mut la altă firma

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Noi aici nu suntem angajați Orange, ci în mare parte simpli clienți, care putem să ne dăm cu presupusul.

Îmi pare rău, dar probabil nu se poate face ceva mai repede!

DanielaH
Moderator

@Cry78, s-a rezolvat situația?

Da.multumesc frumos

Mulțumim și noi pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.