anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet fibra Orange Communications

An_other1
Junior

Acum câteva luni, am încercat să-mi anulez abonamentul TB și să păstrez internetul. Orange a fost de acord să facă acest lucru, dar a anulat totul, forțându-ne să avem un nou contrcat pentru o nouă conexiune la Internet (prin cupru).
Acum trei săptămâni, Orang ne-a informat că vom instala fibră, iar un subcontractant a venit și a verificat-o. Ea a spus că trebuie să săpăm un șanț pentru fibră - aproximativ 200 de metri.
Am muncit de Crăciun să sap acest șanț la timp pentru instalare, în ciuda zăpezii și ploii (am 77 de ani).
Pe 27 decembrie, Orange mi-a trimis un nou contract pe 2 ani pe care au insistat să-l semnez pentru conexiunea de înlocuire.
Astăzi, 29 decembrie, a sosit „inginerul” să-l instaleze. El a refuzat să facă acest lucru, deoarece se aștepta ca cablul de fibră să fie deja la locul său și a spus că nu este responsabilitatea lui. M-am oferit să instalez singur cablul în șanț, dar șeful lui a refuzat să-l lase să părăsească cablul, așa că acum în câteva zile ne vom pierde conexiunea la Internet, pe care mă bazez pentru a contacta clienții pentru afacerea mea.
Nu pot contacta pe nimeni de la Orange pentru a afla de ce oferă cel mai prost serviciu posibil. Am încercat să sun la +300, dar nu reușesc, deoarece aparatul îmi spune că numele, CNP-ul, numărul de telefon sau codul de client sunt recunoscute în baza lor de date - totuși ei îmi iau bani în fiecare lună.
Poate cineva să-mi explice de ce Orange are voie să ofere un serviciu atât de prost?. Poate cineva să-mi explice de ce ar trebui să mai plătesc facturi pentru un serviciu atât de prost și de ce nu ar trebui să-mi anulez toate contractele pentru telefoane mobile și linii fixe.
Orange este o companie coruptă, ineficientă - fiți foarte atenți dacă începeți orice fel de contract cu ei.

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator

Salut, @An_other1!

Îmi pare rău pentru situația ta. Contractul este semnat cu Orange sau Orange Romania Communications?

Ne-ar ajuta un cod de abonat pentru a ruga colegii să verifice.

 

Buna Daniel,

Multumesc pentru raspuns. Contractul este cu Orange Telecommunications. Codul meu de client este R0229000780554. Povestea este mult mai complicată decât am descris-o - cea mai mare problemă este că este imposibil să contactați Orange (mobil sau Comunicații). Orange nu pare să dețină datele corecte nici pentru mine, nici pentru partenerul meu, totuși ne trimite facturi, dar nu ne lasă să vorbim cu ei. De asemenea, codul clientului pare să se schimbe. Am documente care arată că începe cu R022..., iar altele care arată 4022... (același număr). Nu contează, le-am încercat pe amândouă și niciunul nu funcționează. Sunt foarte frustrat de ajutorul de la Orange - astazi am incercat sa ii contactez de mai multe ori in legatura cu refuzul lor de a instala Internetul, desi Orange este cel care a insistat sa treaca la Fibre. Nu pot folosi numărul +300, am încercat să trimit un e-mail (folosind vechiul sistem cupru pe care sper să-l mai am de câteva zile), dar nu pare să fi fost trimis. Dacă nu vor face această instalație, așa cum au contractat să facă, atunci voi avea probleme de afaceri. Am fost la magazinul din Arad și am întrebat - dar aș putea la fel de bine să vorbesc cu o cărămidă - niciun răspuns. Cealaltă problemă a noastră este că nu există un furnizor alternativ acolo unde locuim - este Orange sau nimic. Ar trebui să explic și că româna nu este limba mea maternă, dar sunt sigur că nu am înțeles greșit nimic. Dacă îmi puteți sugera ce pot face pentru a rezolva această problemă, mi-ar fi de mare ajutor

Cu respect, An

Mulțumesc și eu pentru detalii. Le-am transmis colegilor de la Orange Romania Communications.

Revin când primesc un răspuns cu informații suplimentare.

Multumesc mult pentru ajutor, Daniela - chiar nu stiu ce pot face acum.
Vă rog să mă iertați dacă nu răspund pentru o vreme - nu mă simt prea bine după tot ce s-a întâmplat - îmbătrânesc prea mult.
Cu respect, An

Buna, Daniela,
Am primit un e-mail în care se întreba dacă problema a fost rezolvată, dar nu a apărut în postare.
În primul rând, vă doresc un An Nou fericit.
Problema mea este încă acolo. Încă nu am conexiune prin fibră - deși a trebuit să semnez un nou contract și tot nu pot contacta Orange (+300). Chiar nu știu ce să fac acum. A fost pur și simplu un caz în care Orange a înlocuit vechea conexiune prin cablu cu o fibră (nu am cerut-o), iar acum se pare că îmi voi pierde complet conexiunea la internet în curând, din nicio vină a mea.
Bănuiesc că Orange nu va face nimic până după Anul Nou.
Salutari,
An

DanielaH
Moderator

@An_other1, s-a rezolvat situația?

An_Other
Junior

Salut, Daniela, Scuze pentru intarzierea cu raspunsul. Rezolvarea acestui lucru a fost un coșmar pentru Orange.
Un instalator a venit, vineri înainte de Crăciun, și a refuzat să facă instalarea și nu a oferit absolut niciun ajutor sau sfat. Până atunci săpăsem un șanț pe 250 de metri de la casă până la poarta pentru cablu. A spus că nu era treaba lui să pună cablul. Am intrebat daca va lasa cablul si ma lasa sa fac instalarea - a refuzat.
Nu am reușit să contactez Orange din cauza problemelor pe care le-am descris mai devreme, așa că mă așteptam să-mi pierd complet conexiunea la internet. Tot nu pot contacta Orange.

Pe 3 ianuarie, am primit un SMS de „memento” că un al doilea instalator venea între 1 și 4 după-amiaza pentru a efectua „o instalare”. La scurt timp mai târziu, am primit un al doilea SMS, care îmi spunea că va sosi un instalator între 2 și 4, urmat de un apel telefonic de la instalatorul însuși, care a spus că va veni pe la 12 - confuz.

A sosit chiar după ora 12, dar până atunci ningea. După câteva discuții, a fost de acord să lase un tambur de fibră ca să îl pot instala într-o conductă și să îl așez în șanțul pe care îl săpatsem. El a spus că va reveni luni următoare pentru a finaliza instalarea.

În acea zi și a doua zi, am tras 250 de metri de cablu printr-o conductă de plastic și l-am așezat în șanțul pe care îl săpat - nu era o treabă ușoară în zăpadă.

A doua zi, m-a sunat instalatorul și când a aflat că am pus cablul, mi-a spus că vine vineri (5 ianuarie) și va termina lucrarea.

Am primit apoi un SMS de la 'Orange Home' care spunea ca am suspendat munca!

Câteva minute mai târziu, un al doilea SMS a programat instalatorul să revină luni, 8 ianuarie.

Am decis în acel moment că oricine plănuia această lucrare era un prost. Am confirmat cu instalatorul că se va întoarce vineri, 5 și a venit în jurul orei 13:00 și l-am asistat să instaleze restul cablului până la punctul de terminare de pe marginea drumului și în casa mea. Apoi a montat conectorii și a verificat că totul funcționează corect.

Acest al doilea instalator pare să fi fost singura persoană inteligentă implicată în întreaga slujbă - organizarea și planificarea Orange este cu siguranță cea mai proastă pe care am experimentat-o vreodată. Nu am cerut nimic din toate astea - am fost mulțumit de conexiunea mea - Orange mi-a spus că o vor schimba pe Fibre, apoi a refuzat să facă treaba - spunându-mi că voi pierde conexiunea la Internet pe care o aveam deja. Se pare că s-a rezolvat doar pentru că al doilea instalator mi-a dat cablul de instalat, apoi a făcut aranjamente pentru a finaliza lucrarea.

După cum vă puteți imagina, sunt fericit că în sfârșit am o conexiune, dar nu mulțumiri se datorează Orange. Orange este aproape imposibil de contactat dacă ai o problemă și cu siguranță sunt extrem de dezorganizați. De asemenea, cred că ruperea unui contract, apoi forțarea oamenilor să semneze un nou contract pe 2 ani este ilegală.

În cele din urmă, vă mulțumesc pentru îngrijorare și pentru încercările de a mă ajuta - apreciez asta.

Mulțumesc mult pentru răspuns și pentru feedback! Îmi pare rău că ai trecut prin aceeste situații neplăcute.

Mă bucur că este în regulă acum. Te mai așteptăm în Comunitate, cu experiențe pozitive.

Gânduri bune!