anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare retea CI Plus nu este disponibila...

dorelc
Junior

Buna ziua!
Am un tv Horizon. Cand pornesc tv-ul imi apare de cate doua ori acest mesaj enervant, "Reteaua Cii Plus nu este disponibila. Trebuie sa cautati reteaua actualizata" 😠. Programele sunt decodate toate dar nu vrea sa-mi dea reteaua operatorului. Cum pot rerzolva sau elimina acest mesaj. Imi aranjez eu programele cum vreau pana la urma. Acest card daca nu ma insel e de tip 1.3, exista si alt tip? Multumesc! 

1 Soluţie acceptată‚

Daca mesajeele alea apar pt scurt timp si nu raman pe ecran, iar programele se vad fara probleme, ignora-le. Alt modul CI+ nu stiu sa existe. Daca ti se cere o actualizare si se poate face, da-i voie!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Dorel, ce tip de televiziune ai, pe fibra sau pe satelit? client ORO sau OROC (fost Telekom)?

Ai incercat sa  setezi televizorul fara sa alegi un provider anume?

Am fibra de la OROC. La scanarea programelor, tv-ul nu are optiunea Orange. Oricum am dat scanare completa fara un operator anume. Cum am mai mentionat vad toate canalele dar ma deranjeaza rau aparitia acelor mesaje pe ecran. Deci exista o setare anume sau un alt tip de CI+?

Daca mesajeele alea apar pt scurt timp si nu raman pe ecran, iar programele se vad fara probleme, ignora-le. Alt modul CI+ nu stiu sa existe. Daca ti se cere o actualizare si se poate face, da-i voie!

Pai asta e enervand ca nu apar numai odata si raman pe ecran, e nevoie tot timpul de telecomanda. Am cautat eu manual actualizare, e la zi. Se pare ca acest CI nu este compatibil cu tv-ul meu. Am gasit undeva o lista de compatibilitati. Am ramas mirat cand am vazut doar cateva branduri si din acelea de vreo 2-3, nici nu am auzit. Curios.. Sunt obligat sa-mi iau Samsung, LG.. de astea. E o poilitica asta? Nu se gasesc niste baieti sa le faca compatibile cu orice tv?

Nu te lua după ce branduri vezi acolo. Eu am și tv-uri TCL ( pe fibră proprie Orange) și funcționează foarte bine.

Vio73
#StarMember

Salutare!

L-ai scos și reintrodus? Am avut și eu, dar pe Samsung și Sony și nu au fost probleme!

Dacă nu reușești, sună la 0374300300, ramura 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Baftă!

Pai scos si reintrodus trebuie doar daca nu decodeaza posturile tv. Dupa cum am spus mai sus, functioneaza toate canalele. Ma enerveaza acel pop-up retea CI Plus indisponibila. Nu stiu cu ce m-ar putea ajuta cei de la Orange, doar sa-mi schimbe televizorul. 😁 Sau sa vina sa-mi schimbe CI-ul cu o cutie din aceea. Alta bataie de cap... Ar mai fi solutia sa reziliez si sa ma abonez la alta firma unde CI-urile merg pe orice tv fara astfel de "anunturi" enervante.