anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dificultăți cu setările la internet - abonament de la Telekom trecut pe Orange

Livia_2575
Începător
Salut! De 2 zile nu îmi mai merg datele mobile, am abonament de la Telekom, ulterior trecut pe Orange. Am făcut setările generice pentru internet și acum merge, însă la o viteza mică de 3g, in ciuda faptului că am setarea pe 4g/3g/2g. Zona nu este o problema, se prinde 4g de obicei
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember
Salutare! I-ai dat un restart la telefon? Poate îl mai treci prin 2g/ 3g încă o dată și apoi pe automat și își revine. Dacă nu, ia legătura cu suportul pe Chat Djingo sau la 300. Baftă!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Setarile...daca nu ma insel, ar trebui sa fie doar un APN: net (pentru Orange). Oricum, din cate inteleg eu, problema nu e netul, cat reteaua. 4G nu inseamna neaparat internet. Deci, daca la tine nu-si ia semnal 4G, trebuie vazut de ce. Sa inteleg ca alte persoane, pe Orange, au semnal 4G in aceeasi zona? Ce s-a modificat acum 2 zile? A fost vreo cadere de curent? Ca idee, daca inainte mergea, si brusc nu mai merge, fara sa fi modificat nimic la setari, cel mai probabil nu setarile sunt problema.
Client Orange

Anonim
Neaplicabil
Asa am patit si eu. Am identificat si antena (celula, releul sau cum s-o mai chema) cu probleme, 80048. Daca ies din raza de acoperire a acestui releu si intru pe "teritoriul" altuia, netul functioneaza fara probleme. Daca le spui celor de la deranjamente o sa-ti spuna ca la ei totul functioneaza normal. Problema a aparut nu numai la cei care vin de la Telekom ci e valabila si pentru cei mai vechi in Orange. Cu viteza sub 1 Mb/s, de obicei sub 0,1 Mb/s practic se cheama ca beneficiezi de "zero net nelimitat".