anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament la serviciul tv de 3 săptămâni

DulamaRoxana
Începător

Bună ziua! Am și eu o problemă…de o oră încerc să vorbesc cu un operator și nu reușesc…am un deranjament la serviciul tv de vreo 3 săptămâni!

2 Răspunsuri 2

DulamaRoxana
Începător

Problema este ca nu mai am număr de telefon Telekom sa pot apela serviciul relații clienți…iar pentru factura am un număr de telefon pe care nu mi’l recunoaște! Nu înțeleg ce trebuie să fac? Unde trebuie să merg?

Salutare!

Încearcă la 0374300300, apoi ramura 1 și vezi ulterior cum poți intra in legătură cu un consultant pentru asistență. Nu am servicii Oroc, dar la Oro, se poate vorbi la 300 sau 0374300300, apoi1-1-1-0, chiar dacă te va identifica Djia, cu ultimele 6 cifre din CNP.

Poți încerca varianta asta sau altele și sper să reușești, iar dacă nu, le scrii din secțiunea Contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă!