anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Chirie receiver suplimentar

MirceaT1
Începător

Buna ziua,

Sunt client la televiziunea prin satelit de la fostul Telekom ( actualul Orange Communications), detin 2 receivere HD (active) si unul SD inactiv( cu asta am ramas in custodie la schimbarea celor 2 receivere SD cu cele 2 HD, spunand ca pe baza cartelei din el este facut contractul initial si nu poate fi schimbat). As dori sa mai inchiriez un nou receiver HD si as dori sa stiu daca se poate in primul rand si apoi ce costuri ar implica aceasta inchiriere ( daca pe langa costul lunar exista si vreo taxa de activare). Mentionez ca sunt in afara perioadei contractuale si as dori sa raman in acelasi status si dupa eventuala inchiriere a unui nou receiver.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri. 

1 Soluţie acceptată‚

Salut!

Un client poate activa pe un cont pana la maximum 4 receivere. Chiria pentru fiecare decodor este de 2 euro cu TVA inclus.

Activarea decodorului suplimentar nu presupune si reinnoirea contractului/ofertei sau perioadei contractuale. Acesta o sa ramana cu perioada contractuala din prezent, fara a se prelungi.

Solicitarea in acest sens poate fi facuta prin apel la Serviciul Clienti 300.

Instalarea dispozitivului este gratuita si se face de catre un tehnician, iar pe factura o sa apara tarifata doar chiria decodorului.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă vrei să înlocuiești un receptor SD cu unul HD, nu se plătește o taxă de instalare suplimentară, dar pentru receptor, da.

Te sfătuiesc să trimiți o cerere de reofertare și este posibil să primești chiria inclusă sau o scutire de chirie suplimentară, dacă ești un bun negociator, mai ales că ești în afara perioadei contractuale. Nu cred că poți să ceri ceva în chirie fără să ai un nou contract, din păcate!

Cererea o poți trimite din secțiunea contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask