anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare DMZ intr-un router Metronet de la Orange (vechiul Telekom)

CataVax
Junior

Stie cineva care este procedura de activarea DMZ intr-un router Metronet de la Orange (vechiul Telekom) (nu avem acces la programarea lui) ?

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@CataVax: Indiferent de router, ”activarea DMZ” (și funcționarea acestuia) presupune ca IP-ul extern al routerului să fie vizibil din internet (IP Public), pentru a putea fi accesat din exteriorul rețelei LAN proprii. Pentru aceasta trebuie obligatoriu contactat serviciul clienți Orange, pentru activare. Ca metodă de contact, dintre cele de aici, poți încerca apelarea la 300 (0374 300 300).

CataVax
Junior

Multumesc de raspuns, 99% din conexiunile Metronet au IP public fix (aceste servicii se regasesc cu precadere la primarii/scoli ... etc.). Cand era Telekom acest lucru il faceam sunand la un tehnician de la ei care imi facea port forwarding si dmz acolo unde aveam nevoie. Acum fiind Orange, respectivul tehnician cum mai e la ei, si nu stiu cum sa procedez. Ma gandeam ca exista o solutie online ca sa nu pierd 2 ore vorbind cu robotii de la *300. O sa incerc asa.

Dacă nu mai ai activată funcția, iar în router ai observat că este blocată acea secțiune, atunci doar apelând la Serviciul Clienți al Orange vei rezolva situația, exact cum ai procedat și înainte, dar apelând la suportul Orange. Cum menționam, un apel și trebuie să se rezolve. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Suni la ei, la 300 sau 0374300300 și apoi accesezi din meniu pentru ramura asistență ( cum îți apare). La mine este 1-2-2, după care mă identifică Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Sper să reușești!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@CataVax, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Multumesc de ajutor, momentan inca nu am ajuns la beneficiari, trebuie sa ajung la scolile respective si sa sun din partea scolii.