anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament internet fix 4G

Marcelino1
Junior

Bună! Am avut abonament de internet fix la Telecom, preluat de Orange Romania Communications, în urmă cu o lună ma sunat o doamnă de la Orange  și a spus că se renunță la rețeaua de cupru preluată de la Telecom și că o să bage fibră dar nu se știe când"poate dura și 2 ani,"și să-mi trimită un modem 4G căci din data de 07.08 2023 nu va mai merge pe fir .Am cerut detalii despre echipament și că eu având și un abonament de telefon fix la ei  îmi trimite un telefon fix cu cartelă 4G, eu am spus că nu am nevoie de telefon fix cu cartelă că am nevoie să îl conectez pe fir în centrala de alarmă,mi sa explicat că nu se poate conecta centrală la telefonul lor mobil, am zis ok am să renunț la el și o să iau de la o altă firmă concurență dacă nu mai puteți să-mi oferiți în continuare acest serviciu. Am primit modemul dar surpriză nu era Huawei 311, era tp link, am to așteptat să dea drumul la net dar nimic, am citit contractul  la punctul 4 scrie că se activează în 4 zile de la semnarea contractului. Mâine e o săptămână  de la semnarea contractului  și am sunat la ei și surpriză contractul este programat să se activeze la o lună de la semnarea contractului

  Atunci cum pot eu să mă decid în 14 zile dacă rămâne  contractul, dacă sunt mulțumit sau să renunț gratuit în 14 zile dacă mi se activează cartela într-o lună?

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Poți încerca între timp și un alt sim de la un abonament sau prepay, ca să îți dai seama cum funcționează.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare!

In aplicatia MyOrange vezi internetul fix? Ar trebui sa fie un numar de telefon de forma 0374.XXX.XXX. Abia cand vezi numarul, atunci ar trebui sa fie activ. La ultimul apel catre Orange, ce ti s-a spus?

PS: in contract, zilele nu sunt cumva lucratoare? Intreb deoarece azi este miercuri si ieri a fost Sf Maria (zi libera), iar zilele libere nu prea se contorizeaza cand este de treaba/

Mulțumesc pentru răspuns, în urma discuțiilor cu cei de la Orange  a reieșit că îi programat într-o lună să îl activeze dar am cerut mai repede să îl activeze, am cerut să facă o cerere în acest sens, cea ce a făcut dându-i și un nr de înregistrare, apoi a spus că în 3 zile de regulă mă va suna cineva cu care să discut cererea de activare timpurie sau procedura de renunțare la acest abonament în termenul de 14 zile. În consecință nu pot face nimic decât să aștept să fiu sunat, sper săptămâna aceasta.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Bagi sim-ul într-un telefon, dezactivezi codul pin și apoi bagi simul în router. Normal, ar trebui să funcționeze imediat.

Încearcă și vezi ce se întâmplă. Am instalat mai multe din astea și cam așa stau lucrurile.

Baftă!

Mulțumesc pentru răspuns, am citi broșură care a însoțit cartelă și ruterul, așa am procedat exact cum ai specificat, după câteva zile am sunat la Orange  și mi-a confirmat că nu e activată cartela  doar la o lună se activează de la semnarea contractului că așa e programată.

Vio73
#StarMember

Poți încerca între timp și un alt sim de la un abonament sau prepay, ca să îți dai seama cum funcționează.

Bună! Am reușit să probez modemul cu o cartelă prepay, atingând o viteză de maxim 4Mb cea ce este insuficient. Am să încerc returnarea lui dar văd că e destul de greu, ne având posibilitatea de a discuta cu cineva de la Orange de și auspus că mă sună cineva să discutăm grăbirea activări mai timpurie a cartelei, nu ma contactat nimeni de la Orange, doar curierul ma sunat că a venit să ridice echipamentul de la mine și să îl trimită la Orange ne fiind acasă nimeni și am sunat azi din nou la Orange  să programam o ridicare de echipament în care să știu și eu data când va fi , și din nou aceași placă o să vă sune un coleg în maxim 3 zile și discutați cu el dacă se mai poate să renunțați la abonament.ori cum sunt foarte dezamăgit de comportamentul celor de la Orange.